UPOSLITE SVOJ LINKEDIN NALOG

LinkedIn predstavlja prvu poslovnu društvenu mrežu, namenjenu poslovnom umrežavanju potencijalnih poslodavaca sa zaposlenicima. Nastala u decembru 2002. a pokrenuta u maju 2003. i danas broji više od 225 miliona korisnika iz više od 200 zemalja širom sveta.

Kakva baza podataka?! Znate li kako možete da uposlite svoj Linkedin nalog na najbolji način?

LinkedIn predstavlja prvu poslovnu društvenu mrežu, namenjenu poslovnom umrežavanju potencijalnih poslodavaca sa zaposlenicima. Nastala u decembru 2002. a pokrenuta u maju 2003. i danas broji više od 225 miliona korisnika iz više od 200 zemalja širom sveta.

Kakva baza podataka?! Znate li kako možete da uposlite svoj Linkedin nalog na najbolji način?

Iako mnogi korisnici LinkedIn još uvek doživljavaju kao jedno veliko lovište – lovci na posao traže bolje prilike,a lovci na talente traže nove zaposlene, LinkedIn može da bude mnogo više od toga. Ako se koristi na pravi način, to je efikasan alat za generisanje novih poslovnih prilika i negovanje poslovnih odnosa.

U prilog tome govori i istraživanje Wall Street Journala koje ukazuje da 41% malih preduzeća smatra, iz sopstvenog iskustva, da ova mreža pruža velike mogućnosti za generisanje novog posla.

Kako da LinkedIn postane vaša reprezentativna vizit karta?

Optimizujte profil i uključite ključne reči u naslov, sažetak, opis poslova koje obavljate, ali  i u preporuke tako da se mogu naći pretraživanjem.

Aktivno učestvujte u grupama i plasirajte sadržaj koji nije nužno promotivan jer takav sadržaj povećava mogućnost povezivanja sa drugim kompanijama, distributerima i medijima.

Promovišite blog na LinkedInu jer 31% klijenata reaguje na tekstove koje pročita na kompanijskim blogovima. Blog jeste alat za umrežavanje putem sadržaja i pomoći će vam u izgradnji kredibiliteta.

Koristite video zapise, slajdove, intervjue jer kreiranjem i deljenjem sadržaja koji je zanimljiv utičete na to da vaši pratioci postanu angažovani zagovornici i promoteri vaše kompanije. Daljim deljenjem proširuju vaš globalni domet i uticaj.

Obezbedite preporuke i pisma podrške jer preporuke i pozitivni utisci koje vaši saradnici ili klijenti dele na vašoj stranici utiču na odluke o kupovini potencijalnih klijenata i na izgradnju reputacije.

 

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: