Kako do prvog mesta na pretraživaču

TRI SAVETA KAKO SE RANGIRATI NA #1 NA PRETRAŽIVAČU

Zamislite svoj sadržaj na internetu kao potencijalni gornji limit za rangiranje stranica, a svoje SEO strategije kao stvarni napredak ka rangiranju stranica. Čak i sa savršeno optimiziranim stranicama, sadržaj B razreda verovatno neće doći na #1 na Googleovoj lestvici. Sa druge strane, sadržaj A + bez SEO-a može početi propadati i “buđati”

Na samo minut ostavite po strani Excel listove, istraživanje ključnih reči i vodiče za optimizaciju i pročitajte kako doći do prvog mesta.

DODAJTE RAZNOLIKOST U SVOJ SADRŽAJ

Ne postoje dva ista pretraživača. Neki žele komadiće gustog teksta, dok drugi zahtevaju tanka i šarena objašnjenja. Neki žele video zapise, slike i audio datoteke, dok druge odbijaju takvi sadržaji. Zavisno o stranici i ciljnoj publici, možda bi bilo prikladno da uz tekst imate i video zapise ili slike, ali imajte na umu da ne bi trebalo da usporavate stranicu nepotrebnim datotekama, iako će vam veći izbor sadržaja omogućiti da udovoljite nameri većeg broja pretraživača.

Veća raznolikost sadržaja, u kombinaciji sa britkim pisanjem i zdravim i dobrim sadržajem pomoći će vam da povećate njihovo prosečno vreme na stranici. Veće prosečno vreme provedeno na vašoj stranici dobar je pokazatelj da stvarate privlačan sadržaj.

UVERITE SE DA JE VAŠE PISANJE JASNO

Ljudi čitaju oko 20% reči na web stranici. Budući da zaista ne možete reći koje će reči biti pročitane, ne možete imati samo nekoliko rečenica koje bi mogle delovati kao pobednici. Ceo sadržaj treba biti pobednički. SEO-friendly sadržaj dobićete sa malo dobre uređivačke politike.

Programi za uređivanje, poput Hemingway Editor ili Grammarly, odlični su programi koji vam pomažu da  popravite problematična područja. Posle toga koristite alat SEMrush i njihov šablon sadržaj sa određenim SEO preporukama.

Morate imati na umu i to da, svi poslovni blogovi, web stranice o komedijama i članci s vestima , zahtevaju različite tonove, nivoe i stilove pisanja da bi se računali kao jasni. Dodajte humor, inteligenciju, samopouzdanje, sarkazam ili harizmu. Dodajte zvučne zapise između teksta za interaktivni sadržaj, skratite odlomke i upotrebite metke, pronađite jedinstven, privlačan glas koji oponaša demografski jezik. 

KORISTITE SADRŽAJ DUGOG i KRATKOG OBLIKA

U prvim danima weba sadržaj kratke forme pomogao vam je da nađete svoje mesto tržištu od sto reči. Možete pisati puno članaka, sa nekoliko reči, da biste privukli puno saobraćaja. Sa sve većom gužvom web prostora i zahtevnim pretraživačima, Google-ovi algoritmi počinju privilegovati sve duži i duži sadržaj.

Ako je vaš cilj da udovoljite upitu pretraživača, a vi birate između članka sa 250 reči i članka od 3.000 reči, uglavnom postoji veća verovatnoća da članak od 3.000 reči sadrži nešto što zadovoljava nameru pretraživača . Znajte da ponekad taj članak od 250 reči donosi odgovor, a ostale 2.750 reči više nisu potrebne i definitivno se ne čitaju. Prema zbiru istraživanja, idealna dužina sadržaja za visoko rangirane stranice trebalo bi da bude oko 2000 reči.

Savet je da se radi mešavina tekstova i dužina, jer ako korisnik favorizuje jedan dan kraći tekst, algoritam može preferirati duži. Radite i reviziju sadržaja kako bi se hronološki videlo koja je dužina reči bila najkorisnija do tad.