Najčešća pitanja o platformama za optimizaciju konverzija

Neka ova pitanja budu spremna za prodavce, interne zainteresovane strane i kupce tehnologije.  Od svih različitih tipova marketinškog softvera, platforme za optimizaciju konverzije su možda najlakše za opravdati.

Neka ova pitanja budu spremna za prodavce, interne zainteresovane strane i kupce tehnologije. 

Od svih različitih tipova marketinškog softvera, platforme za optimizaciju konverzije su možda najlakše za opravdati.

Šta je platforma za optimizaciju konverzije?

Kada utvrdite da COP ima smisla za vaše poslovanje, provedite vreme istražujući dobavljače i njihove mogućnosti tako što ćete uraditi sledeće.

Identifikujte i kontaktirajte odgovarajuće prodavce

Ako razmišljate o usvajanju COP-a, sigurno ćete imati izazove koje ćete morati da prevaziđete. Takođe, dokumentujte mogućnosti vašeg trenutnog softvera za optimizaciju konverzije, nove mogućnosti koje biste želeli da imate i one bez kojih ne možete da živite. Ova poslednja kategorija je kritična i pomoći će vam da izbegnete skupu grešku.

Započnite svoje istraživanje čitanjem profila dobavljača, a zatim posetite sajtove dobavljača za blogove, e-knjige i interaktivne alate koje nude.
Suzite listu potencijalnih dobavljača tako što ćete proceniti njihove platforme. Pošaljite listu zahteva koje ste identifikovali svakom potencijalnom partneru i odredite vremenski okvir za koji će odgovoriti.

Pitanja za zainteresovane strane

* Koliko je platforma jednostavna za korišćenje za svakodnevne zadatke koje obavlja svako odeljenje koje će je koristiti?
* Da li izgleda da prodavac razume naše poslovne i marketinške potrebe?
* Da li nam pokazuju naše funkcije koje morate imati na osnovu slučajeva korišćenja koje smo podelili?

Pitanja za prodavce

Pitanja koja treba postaviti svakom prodavcu uključuju:

* Kakva poboljšanja stope konverzije obično vidite kod svojih klijenata?
* Kakav tok rada preporučujete i zašto ste se opredelili za taj pristup?
* Kako se platforma integriše sa drugim martech platformama (tj. CDP, platforme za automatizaciju marketinga, CRM, DSP, DAM)?
* Koje izveštaje pružate koji pokazuju povraćaj ulaganja od naših napora?
* Koja vrsta korisničke podrške je uključena?
* Hoćemo li imati posvećenog menadžera naloga i tehničku podršku, posebno pri početnoj migraciji?
* Imate li druge klijente u našoj vertikali?
* Koje vrste profesionalnih usluga su dostupne? I koliko koštaju?
* Kako kompanija postupa sa zahtevima za modifikaciju proizvoda?
* Koje nove funkcije razmatra prodavac?
* Koji je dugoročni plan proizvoda i datumi lansiranja?

Pitanja za druge kompanije koje koriste tehnologiju

Pre nego što se odlučite za dobavljača, odvojite vreme da razgovarate sa nekoliko referenci kupaca, po mogućnosti sa pojedincima u poslu sličnom vašem. Prodavac bi trebao biti u mogućnosti da vam pruži nekoliko referenci ako ne možete sami da ih identifikujete.
Iskoristite ovu priliku da postavite dodatna pitanja i proverite šta vam je rečeno. Uverite se da je osoba na koju ste upućeni primarni korisnik platforme. Razmislite i o postavljanju ovih pitanja:
* Zašto ste prešli u COP?
* Zašto ste izabrali ovu platformu u odnosu na druge?
* Da li je ova platforma ispunila vaša očekivanja?
* Koliko je vremena bilo potrebno za implementaciju softvera?
* Ko je bio uključen u realizaciju?
* Da li je postojeće osoblje prekvalifikovano za korišćenje COP-a ili ste morali da angažujete nove članove tima?
* Da li je bilo iznenađenja za koja biste želeli da znate unapred?
* Gde ste videli najviše uspeha? Najveći izazovi?
* Kako merite sopstveni uspeh?
* Da li je celokupna implementacija obezbedila pozitivan povraćaj ulaganja, uključujući sve troškove (tj. licencu, radne sate, itd.)?
* Koji je najkorisniji, radni izveštaj koji platforma generiše?
* Koliko je bio lak proces postavljanja? Da li je prodavac pomogao?
* Koliko je odzivna služba za korisnike?
* Da li je bilo zastoja?
* Šta biste želeli da su uradili drugačije?
* Zašto biste preporučili ovu platformu?

Pitanja za prodavca o cenama

Iako svi dobavljači ne zahtevaju godišnji ugovor, mnogi to čine. Kada izaberete dobavljača, obavezno u pisanom obliku dobijete spisak tehnologije i podrške koji su obuhvaćeni ugovorom.

Pitajte o tome koje vrste dodatnih naknada mogu nastati:

* Da li se naplaćuju prilagođene integracije ili dodatni API pozivi? Ako jeste, koliko?
* Kolika je satnica za inženjerske usluge i da li postoji minimum?
* Koje partnerske organizacije su dostupne za instaliranje i integraciju platforme?
* Ako kasnije budemo morali da novozaposlenog prođemo kroz obuku koju ćemo dobiti prilikom upisa, koliko će to koštati?
* Koje nivoe performansi garantujete (vreme odgovora, dostupnost, rešavanje problema, tačnost, itd.) i šta se dešava ako ih ne ispunite?
* Šta je klauzula „out“?
* Da li ćete pristati na ograničenja povećanja godišnje naknade?

Dobijanje odgovora na ove vrste pitanja unapred obezbediće manje iznenađenja ili dodatnih troškova u budućnosti.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: