Kako vam LinkedIn može pomoći u pronalaženju novog posla

Da li koristite pun potencijal LinkedIn mreže?

LinkedIn mreža poprilično je popularna, ali se njen pun potencijal zaista retko koristi. Kreiranje profila sa osnovnim podacima o obrazovanju i veštinama koje posedujete nije jedino što vam je potrebno da bi vaš LinkedIn profil privukao potencijalne poslodavce, već je neophodno da vaš profil bude u maksimalno popunjen. Jer, osim što LinkedIn profil ima funkciju online CV-ja, on može ponuditi i mnoge druge pogodnosti koje se retko uzimaju u obzir.

Kako popuniti LinkedIn profil?

Pre svega, potrudite se da sistematično popunite apsolutno sva ponuđena polja na vašem profilu. Važno je da LinkedIn profil poseduje podatke o prethodnim poslovima i projektima, vašim veštinama, seminarima i edukacijama koje ste pohađali, jezicima koje govorite, diplomama koje posedujete, itd.

Ove informacije neophodno je potkrepiti slikama, videima i dokumentima, a dodatni plus je ukoliko tagujete firme i ljude sa kojima ste sarađivali.

Kako je to prva stvar koju posetioci vašeg profila primete, posebnu pažnju posvetite profilnoj i kaver fotografiji, kao i kategoriji summary. Vaša profilna fotografija utiče na prvi utisak o vama, te je neophodno da ona bude profesionalna i vizuelno uklopljena sa kaverom.

Nakon fotografija, fokus treba da bude na onome što nudite, odnosno u čemu ste najbolji i šta konkretno nudite. Prva rečenica ispod vašeg imena potrebno je da bude reprezentativna i primamljiva, što će potencijalne poslodavce zainteresovati da pogledaju kompletan profil.

Poseban plus biće vam ukoliko informacije na LinkedIn profilu budu na engleskom jeziku, ali vodite računa da nemate pravopisne greške.

Kategorija Summary važna je jer u njoj konkretno iznosite koji su vaši kvaliteti i šta možete da ponudite budućem poslodavcu. Kako su prvobitno vidljiva samo prva dva reda, potrudite se da budu   primamljivo opisani, da bi čitaoci poželeli da kliknu na “see more”.

Sadržaj je kralj, kako u drugim slučajevima tako i ovde, a ova veština će učiniti da vaš LinkedIn profil bude uspešniji i da donosi bolje rezultate.

Podrazumeva se da je ključ dobrog LinkedIn profila njegova optimizacija ključnim rečima, jer će vas preko njih budući poslodavci i tražiti.

Profil je dobro potkrepiti i sa nekoliko kvalitetnih autorskih članaka u kojima ćete na prezentovati svoje znanje na pravi način.

Posebna pogodnost su i preporuke (recommentations) sadašnjih i bivših kolega, jer upravo mišljenje drugih o vama ima posebno veliku težinu.

Za bolju vidljivost profila zaduženi su endorsments, naročito ukoliko potiču od influensera iz vaše niše.

Kako odabrati sadržaj za LinkedIn?

Podjednako značajni za kvalitet vašeg LinkedIn profila jesu postovi i članci koje na njega dodajete. Njihov sadržaj treba da bude edukativan, koristan i da na pravi način pokazuje vašu stručnost iz pomenutih oblasti. Potrudite se da postujete redovno i to isključivo originalan sadržaj koji ima određenu vrednost.

LinkedIn radionica

Ukoliko se do sada niste susretali sa LinkendIn mrežom, ili jeste ali biste voleli da dodatno obogatite svoje znanje, dobra vest je da se možete usavršiti na radionici koja se bave ovom tematikom.

Radionica na temu ‘Kako iskoristiti pun potencijal LinkendIn mreže’ namenjena je svima koji žele da nauče kako da dođu do savršenog LinkedIn profila koji će im doneti više klijenata, bolji posao ili nove zaposlene. Takođe, radionica je usmerena i na sticanje veština potrebnih za izgradnju ličnog ili profesionalnog brenda na ovoj mreži i njeno korišćenje u marketinške svrhe.

Radionicu drži Janja Jovanović, stručnjak za internet marketing strategije i specijalista iz oblasti komunikacije, prodaje, kao i organizacije događaja. Pored ove, Janja Jovanović organizuje i druge vrste radionica, na temu ‘Outreach –Kako da odgovor na vaše upite bude “DA“‘ i Kako pisati sadržaj koji privlači pažnju i prodaje‘. Na svojim radionicama Janja je spremna da svoje bogato znanje iz ovih oblasti nesebično podeli sa svim prisutnim učesnicima.

LinkedIn Radionica će se održati u poslovnoj zgradi Belgrade Office Park-a u ulici Đorđa Stanojevića 12, i to 08. juna u terminu od 10 do 14 časova.

Čekamo vas! 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: