Mitovi i zablude o marketingu

5 MARKETING MITOVA I ZABLUDA

Iako je ulazni marketing postigao ogroman uspeh u raznim industrijama, još uvijek postoje neke kompanije koje su zaokupljene zabludama o tome da li će im takav marketing koristiti.

Predstavljamo 5 mitova o ulaznom marketingu za koje neki ljudi misle da su istiniti.

Vreme je da razbijemo ove mitove!

 "Stvaranje sadržaja je ulazni marketing."

Postoji uobičajena zabluda da je „stvaranje više sadržaja sve što treba da uradimo.“ Ne shvatite nas pogrešno. Naglašavamo važnost stvaranja sadržaja kako biste kupcima pružili informacije koje oni traže, istovremeno vas postavljajući kao "stručnjaka" za temu koju traže, što rezultira izgradnjom poverenja u proces. Ali sadržaj je samo jedan deo slagalice. Ulazna strategija se takođe sastoji od integracije softvera za automatizaciju marketinga, dizajniranja veb stranica, SEO, društvenih medija, marketinga putem e-maila i negovanja olova.

 "Inbound Marketing je Internet " fad "koji će proći."

Iako je ulazni marketing sve poznatiji i korišten među mnogim industrijama, neki skeptici i dalje smatraju da je to samo „fad interneta“. Srećom, to ostavlja jasnu stazu za firme koje žele da budu lideri u svojim industrijama tako što će iskoristiti prednost ogromne mogućnosti koje se pružaju putem ulaznog marketinga. U stvari, prema izveštaju kompanije HubSpot „State of Inbound 2015“, „3 od 4 marketera širom sveta daju prioritet ulaznom pristupu marketingu.“ I verujte nam, kada jedna firma stekne prednosti ulaznog marketinga u vašoj industriji, druga želeće da sledi.

„Teško je odrediti ROI od ulaznog marketinga.“

Negde na putu stvoren je mit da je ROI teško meriti sa ulaznim marketingom. Srećom, ovaj mit nije mogao biti više pogrešan. Pomoću prave platforme za automatizaciju marketinga, kao što je HubSpot, lako je pratiti izglede od njihove početne interakcije do prodaje. Prema izveštaju „State of Inbound 2015“, trgovci koji su u 2014. godini videli veći ROI verovatnije su koristili softver za automatizaciju marketinga. Ovaj softver vam omogućava da lako proverite analitiku da biste videli šta radi, a šta ne radi. Ispitanici u marketinškoj anketi čiji su timovi tri ili više puta sedmično pregledavali marketinške metrike imali su preko 20% verovatnoće da će u 2015. godini imati povećan ROI

"Digitalni marketing je trošak, a ne generator prihoda."

Istina je da je digitalni marketing generator prihoda, a ne trošak. Kad razmislite, digitalni marketing ima beskonačan rok trajanja. Omogućava veći povrat ulaganja u dužem vremenskom periodu. S druge strane, izlazni marketing ima kraći rok trajanja, sa nepredvidivim i nižim ROI-jevima. Prema izveštaju kompanije HubSpot „State of Inbound 2015“, „ulazni napori postižu veći ROI od izlaza bez obzira na veličinu kompanije ili ukupnu marketinšku potrošnju.“ U stvari, svaka kompanija koja je anketirala, bez obzira na marketinšku potrošnju, „bila je tri puta verovatnija. veći ROI za ulazne marketinške kampanje nego za odlazne. “Vreme je za sprintove, a ima i vreme za maratone. Pucaj za maraton. Nagrada je veća i pređena je razdaljina.

„Imati veb stranicu dovoljno je dobro.“

Nema više ovog mentaliteta "ako ga izgradite, oni će doći". Morate se staviti tamo da vas ljudi primete. Stotine, možda hiljade kompanija takmiče se s vama na internetu za posao vašeg idealnog klijenta. Ako se ne stavite ispred njih na taj digitalni ekran sa dragocenim informacijama koje privlače pogled i pomažu u odgovoru na njihova pitanja, najverovatnije vas neće otkriti. I definitivno nećete moći da koristite najefikasnije i najcenjenije sredstvo za rast vašeg poslovanja - Internet. Više ne živimo u svetu u kojem jednostavno možete imati veb stranicu i to je dovoljno dobro.

 

Izvor: blog.hubspot.com

Photo: blog.hubspot

Tagovi: