Telekom Srbija: Pouzdan poslovni partner

Prioritet Telekoma Srbije je da stvara vrednosti koje inspirišu stalni razvoj i unapređenje poslovnih procesa i stabilnih partnerskih veza, kaže Petar Popović.

Telekom Srbija je lider u oblasti mobilne i fiksne telefonije, interneta i poslovnih rešenja već više od dve decenije. Osnovni zadatak je očuvanje te pozicije daljim razvojem i modernizacijom telekomunikacione infrastrukture, mreže i usluga. To će omogućiti da se uspešno odgovori na sve izazove, zahteve i očekivanja poslovnih korisnika.

Vrednosti koje inspirišu stalni razvoj

Petar Popović, direktor Direkcije za poslovne korisnike Telekoma Srbija, rekao je za Srpsku ekonomiju da je prioritet kompanije da stvara vrednosti koje inspirišu stalni razvoj i unapređenje poslovnih procesa i stabilnih partnerskih veza:

“Zahvaljujući našem znanju, velikom iskustvu i sposobnosti zaposlenih, naši korisnici znaju da su poverenje i pouzdanost ključne vrednosti kojima se rukovodimo. Stalna podrška koju im pružamo predstavlja stabilan oslonac za poslovanje, ali i garanciju da ćemo raditi s njima i za njih. Prioritet naše kompanije jeste da stvaramo vrednosti koje inspirišu stalni razvoj i unapređenje poslovnih procesa i stabilnih partnerskih veza. Naša strategija bazira se na posvećivanju pažnje svakom pojedinačnom korisniku, kreiranju personalizovane ponude i rešenjima prilagođenim baš za određenu firmu. Za nas je korisnik na prvom mestu i to oni prepoznaju i cene”.

Pouzdani poslovni partner

Dodao je da je Telekom Srbija prepoznat je kao vodeći telekomunikacioni brend u segmentu velikih kompanija i korporacija, po rešenjima za državne organe i javna preduzeća, ali i kao partner malih, srednjih i porodičnih firmi. Kako napominje, u njima vidi potencijal i sposobnost za napredak i rast. Želja je da budu oslonac i podrška.

“Tu smo da svojim korisnicima olakšamo svakodnevnu borbu na tržištu, da ih savetujemo, predlažemo, ali i da učimo od njih i s njima. Ako ih dobro razumemo, onda smo u prilici da im ponudimo najbolja i najkvalitetnija rešenja za njihov biznis”, smatra Popović.

Izvor: Srpska ekonomija

Foto: Miloš Nikolić

Prijava na newsletter

Pročitajte još: