Strauss Adriatic: Ulaganje u inovacije, ali i sport

Kompanija Strauss Adriatic ulaže u inovacije, kako bi kupcima ponudila nove proizvode, ali ulaže i u obrazovanje i sport.

Siniša Daničić, generalni direktor kompanije Strauss Adriatic, u intervjuu za BIZLife magazin rekao je da je ovoj kompaniji odluka države da počne naplata akciza pomogla da se izbore sa konkurencijom koja ne posluje u legalnim tokovima, ali ne u tolikoj meri koliko su se nadali. Kako je naglasio, šverc kafe i upotreba surogata po malim pržionicama i dalje su najveći problem.

“Naša kompanija je odlučila da teret akciza ne padne na teret potrošača, a taj trošak za 2018. u slučaju Strauss Adriatica iznosi preko 120 miliona dinara”, otkrio je Daničić.

Potrošači žele inovacije

Kupcima su ponudili nove proizvode. Katarina Šibalić, direktorka marketinga kompanije Strauss Adriatic, rekla je da je razlog odgovornost da u kontinuitetu razvijaju kategoriju na svim tržištima. Kako je istakla, pržena mlevena kafa ne mora da bude konzervativna kategorija – potrošači žele inovacije:

“Za njih smo proširili svoju ponudu kafa dodatnim benefitima, kao što su ‘Doncafé Green active’, koji je jedinstven po tome što ima 30 procenata više antioksidanasa u odnosu na sve druge tradicionalne kafe na tržištu, zahvaljujući troprocentnom prirodnom ekstraktu sirove kafe, zatim kafa sa geografskim poreklom (single origin) – Kolumbija, Brazil i Honduras, kao i praznična edicija kafe sa ukusima, što je ove godine ‘Doncafé Choco Cafe’ Ovi noviteti nas čine jedinstvenim na tržištu, a to se brendu vraća kroz dublji i pozitivniji sentiment korisnika”.

Počelo se i sa promocijom Beanz, internacionalnog brenda, koji donosi lične priče farmera sa čijih plantaža dolazi kafa i koji svojim pravim imenima stoje iza proizvoda, od Hondurasa, Nikaragve, Brazila do Indonezije, Tanzanije, Ugande i tako dalje.

“Krenuli smo sa promocijom i prodajom brenda preko HoReCa kanala u novembru i reakcije ugostitelja su odlične, i kada je kafa u pitanju, ali i jedinstveni dizajn materijala za serviranje. Vreme ‘Beanza’ tek dolazi”, dodala je Šibalićeva.

Podrška za Olimpijski komitet

Osim što brine o obrazovanju zaposlenih, ali i tržišta i barista, čelnici ove kompanije podržali su i Olimpijski komitet Srbije. Kako je naveo Daničić, razlog su vrednosti koje promoviše Olimpijski pokret – prijateljstvo, izuzetnost i fer-plej, a za koje se zalaže i ova kompanija:

“Naši olimpijci su ekipa najboljih sportista, na koje smo jako ponosni, i velika nam je čast i inspiracija biti uz njih. Takođe, želimo da ulažemo u razvoj sporta i skrenemo pažnju na zdravstvene aspekte kafe”.

Foto: Facebook / ljubitelji.kafe

Prijava na newsletter

Pročitajte još: