L’Oréal grupa predstavila nove ciljeve održivog razvoja

NULL

Na prvoj virtuelnoj konferenciji za medije L’Oréal Grupa predstavila je nove odvažne ciljeve i aktivnosti na polju održivog razvoja do 2030. godine, objedinjene u program “L’Oréal for the future” (L’Oréal za budućnost). Svetski lider u kozmetičkoj industriji objavio je ovom prilikom da ubrzava svoju transformaciju ka održivom poslovnom modelu u čijoj su osnovi posvećenost društvu i zaštiti životne sredine.

L’Oréalov koncept održivog razvoja ulazi u novu eru. Izazovi sa kojima se suočava naša planeta su bez presedana i zbog toga je neophodno da ubrzamo naše napore kako bismo očuvali sigurno okruženje za čovečanstvo. Svesni toga da su najveći izazovi tek pred nama, prilagođavamo poslovanje i ostajemo posvećeni ključnim ciljevima – doprinosu čitavom društvu i poštovanju granica naše planete – izjavio je Žan Pol Agon, predsednik Uprave i izvršni direktor L’Oréala.

Novi program zasniva se na tri ideje: transformaciji kompanije u skladu sa konceptom „planetarnih granica“, osnaživanju poslovnog ekosistema kroz uključivanje potrošača, klijenata i dobavljača u proces održivog razvoja i doprinos u rešavanju ključnih društvenih i ekoloških izazova sa kojima se suočava svet danas.

L’Oreal je najavio dalju transformaciju celokupnog poslovanja u svrhu poštovanja koncepta „planetarnih granica“1, odnosno ograničenja koja će, ako se pređu, ugroziti kapacitet planete Zemlje, život i dalji razvoj čovečanstva. Naučnici se jednoglasno slažu da poštovanje ovih granica mora da bude prioritet u narednim decenijama zbog čega je L’Oréal Grupa definisala nove, merljive ciljeve za 2030. koji su usmereni na borbu protiv klimatskih promena i rešavanje tri glavna pitanja zaštite životne sredine: očuvanje biodiverziteta, održivo upravljanje vodama i cirkularnu upotrebu resursa.

Tako će, na primer, do 2025. svi L’Oréalovi proizvodni pogoni dostići CO2 neutralnost poboljšanjem energetske efikasnosti i korišćenjem 100% obnovljive energije. Do 2030. kompanija će nastaviti sa smanjivanjem emisije štetnih gasova sa ciljem da dostigne smanjenje za 50 posto u odnosu na 2016. godinu. Uz to, sva ambalaža L’Oréalovih proizvoda biće napravljena od recikliranih materijala ili materijala iz bioloških izvora.

Kompanija je saopštila da će aktivno uključiti potrošače, ali i svoje klijente i dobavljače u proces održivog razvoja. Kako bi podstakao milijardu i po potrošača na delovanje u skladu s održivim razvojem, L’Oréal je razvio mehanizam za označavanje proizvoda i informisanje o njihovom uticaju na životnu sredinu i društvo (Product Environmental & Social Impact Labelling mechanism). Metodu koja podrazumeva obeležavanje proizvoda skalom od A do E, su kreirali i odobrili nezavisni naučni stručnjaci, a prvi L’Oréalov brend koji će je implementirati je Garnier.

L’Oréal je krajem maja ove godine već najavio osnivanje dobrotvornog fonda koji će doprineti rešavanju globalnih posledica prouzrokovanih pandemijom virusa COVID-19. Vrednost fonda iznosi 150 miliona evra, od čega je 50 miliona namenjeno za pomoć visoko ranjivim grupama žena a 100 miliona evra će biti investirano u istraživanje uticaja klimatskih promena, finansiranje projekata obnove oštećenih prirodnih vodenih i šumskih ekosistema i projekata u vezi sa cirkularnom ekonomijom.

 

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: