Lidl u saradnji sa Organizacijom „28. jun” donirao pakete Sigurnoj kući Sombor

Lidl u saradnji sa Organizacijom „28. jun” donirao pakete Sigurnoj kući Sombor

Kompanija Lidl Srbija u saradnji sa humanitarnom organizacijom „28. jun“ dodelila je pakete namirnica korisnicama Sigurne kuće Sombor, koje su učinile bitan korak obrativši se za pomoć, a sada, spremne za promene, napuštaju ovu ustanovu.

Kao znak podrške ženama – žrtvama nasilja, kompanija Lidl Srbija odazvala se akciji organizacije „28. jun“ i za štićenice Sigurne kuće Sombor obezbedila 50 paketa dobrodošlice. Paketi sa proizvodima za ličnu i kućnu higijenu, kao i osnovnim dugotrajnim namirnicama, uručeni su ženama koje odlaze iz te Sigurne kuće.

-Usluge sigurnih kuća nisu običan socijalni servis. Ovde govorimo o životima žena i njihove dece. Pored psihološkog i savetodavnog rada, kao i pravne pomoći koje žrtve nasilja dobijaju u sigurnim kućama, nedostaju specijalizovani programi ekonomskog osnaživanja usklađeni sa individualnim potrebama korisnica i prilagođeni uslovima tržišta rada i lokalnoj privredi. Takođe, neophodan je upravo i ovaj korak kompanije Lidl Srbija i organizacije „28. jun“, koji su u skladu sa svojom socijalno odgovornom politikom i humanitarnom delatnošću doprineli lakšem izlasku štićenica iz Sigurne kuće. Sigurna kuća i njene korisnice sa decom izrazile su veliku zahvalnost na donaciji koja će im olakšati novi početak - izjavila je rukovodilac Sigurne kuće Tamara Savović.

Donacija namirnica samo je jedna od aktivnosti koju je Lidl preduzeo u cilju pružanja pomoći Sigurnim kućama i ženama koje se bore da obezbede bolji život sebi i svojoj deci. Kao društveno odgovorna kompanija, Lidl Srbija podržava akcije koje pomažu njihov oporavak, što bolji i kvalitetniji život.

Lidl se priključio i globalnoj inicijativi za poboljšanje položaja žena na radnom mestu. Potpisivanjem „Principa Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs), kompanija se javno obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar nje, kao i tamo gde njeno poslovanje može da ima uticaj.

-Drago nam je da možemo pomoći ženama koje su hrabre i suočavaju se sa velikim promenama u životu. Ujedno želimo da skrenemo pažnju na ovaj društveni problem, a u skladu sa inicijativom Ujedinjenih nacija za osnaživanje žena nastavićemo da se zalažemo za jednakost i poboljšanje njihovog položaja, kako u okviru naše kompanije, tako i u društvu - istakla je Jasmina Šrndić iz korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.

Sigurnim kućama potrebna je pomoć u svakodnevnom funkcionisanju, a osluškujući potrebe zajednice u kojoj posluje, kompanija je prošle godine kroz saradnju sa Fondom B92, donirala četiri tone hrane korisnicama sedam sigurnih kuća u Srbiji, u Beogradu, Somboru, Zrenjaninu, Sremskoj Mitrovici, Pančevu i Vranju.