Dolaskom Akora Fruške Terme na svetskoj turističkoj mapi

Potpisivanje ugovora o franšizi između francuske Akor (Accor) grupe i domaće Promont Grupe, čime će hotel „Fruške Terme" postati prvi Movenpick hotel u našoj zemlji, postaviće ovaj banjski kompleks na turističku mapu sveta, izjavio je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.

Potpisivanje ugovora o franšizi između francuske Akor (Accor) grupe i domaće Promont Grupe, čime će hotel „Fruške Terme” postati prvi Movenpick hotel u našoj zemlji, postaviće ovaj banjski kompleks na turističku mapu sveta, izjavio je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.

Čadež je, uoči potpisivanja ugovora o franšizi između dve kompanije, istakao da će nova ulaganja u Fruške Terme omogućiti da ovaj kompleks na Fruškoj Gori, u koji je do sada Promont Grupa uložila 70 miliona evra, postane jedan od najvećih uloga u zajedničku turističku ponudu Otvorenog Balkana, ali i važan adut za dobijanje organizacije specijalizovane svetske izložbe „Beograd Ekspo 2027″.

„Dolazak Akor Grupe u Srbiju i ulazak na Fruške terme jeste stavljanje ovog, jednog od najvećih i najlepših spa kompleksa u regionu, na turističku mapu sveta“, kaže Čadež.

Akor Grupa zapošljava 270.00 ljudi, ima 40 brendova i 5.300 hotela u najrazličitijim krajevima sveta, a u Srbiji je prisutna od ranije sa nekoliko brendova, poput hotela Mama Shelter i Mercure Belgrade Excelsior.

„Sada, Akor u velikom stilu dolazi u Srbiju. Ovo je zaista velika stvar za region, Frušku goru, ali i za Beograd i Novi Sad koji su na samo pola sata, odnosno, 45 minuta udaljeni odavde. Želeo bih da pozovem sve ljude iz Srbije i regiona da posete Fruške Terme jer one mogu da budu fenomenalan deo zajedničke turističke ponude Otvorenog Balkana“, kaže Čadež.

Objašnjava da će dolazak francuske kompanije značajno uticati i na turističku industriju Srbije:

„Kada potrošite jedan evro u turizmu, to donosi još tri dodatna evra potrošena u drugim oblastima koje su vezane za turizam, poput građevinarstva i proizvodnje hrane, i time najrazličitiji sektori privrede profitiraju”.

Ono što je specifično za Fruške terme, kaže, je to da je domaća Promont grupa u početku poslovanja bila mala porodična kompanija koja je uspela da od jednog hotela, Premijer Akva, izgradi veliki kompleks „Fruške Terme”, u koji danas dolaze ne samo gosti iz regiona, već i Evrope i celog sveta.

Do sada je u kompleks Fruške Terme uloženo više od 70 miliona evra.

„To je zaista velika investicija. Fruške terme postaju sa ovim partnerstvom deo svetske turističke ponude na najvišem nivou. To je ono što treba da raduje i sve građane koji žive u blizini Fruške gore. Takođe, Fruške Terme su jedan od dobrih aduta za dobijanje organizacije svetske izložbe u Srbiji – Beograd Ekspo 2027 čiju kandidaturu sam juče predstavio u Parizu“, rekao je Čadež.

Čadež – Izjava

Izvor i foto: www.pks.rs

Prijava na newsletter

Pročitajte još: