Apatinskoj marini plaketa za kvalitet usluga u ugostiteljskoj i turističkoj delatnosti u 2018. godini

Direktorici JP za upravljanje putničkim pristanom i marinom Apatin Ljiljani Krec, uručeno je priznanje Privredne komore Vojvodine.

Na svečanosti koja je danas upriličena u novosadskom hotelu „Šeraton“, direktorici JP za upravljanje putničkim pristanom i marinom Apatin Ljiljani Krec, uručeno je priznanje Privredne komore Vojvodine za kvalitet usluga u ugostiteljskoj i turističkoj delatnosti za 2018. godinu.

Danas je pored priznanja apatinskoj Marini, dodeljeno 15 priznanja, od kojih 7 najprestižnijih, pod nazivom „Kapija uspeha“ .Prestižno priznanje „Kapija uspeha“ Privredna komora Vojvodine dodeljuje u kontinuitetu već 26 godina i to za dostignuti kvalitet usluga u kategorijama: kategorisani objekti smeštaja, restorani, licencirani organizatori putovanja i objekti koji na najbolji način predstavljaju multietničku zajednicu Vojvodine i doprinose oblikovanju vojvođanskih turističkih vrednosti.

Velika čast i zadovoljstvo je bilo prisustvovati ispred JP za upravljanjem putničkim pristanom i marinom Apatin na današnjoj ceremoniji dodele priznanja i dobiti jedno ovakvo priznanje od Privredne komore Vojvodine za pruženi kavalitet usluga u turizmu za 2018. godinu. Ova nagrada će za nas biti podstrek da u narednim godinama još više podigne kvalitet usluga kako bi bile na besprekornom nivou. – rekla je Ljiljana Krec.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: