Zbog čega su digitalne agencije neophodne za poslovanje?

Marketing, najšire gledano, predstavlja ni malo jednostavan proces čiji je cilj da određenim marketinškim tehnikama proizvod ili usluga budu usmereni od proizvođača prema potrošaču. U slučaju marketinških agencija, najčešća komunikacija dešava se sa klijentima, a koriste se svi raspoloživi resursi digitalnog marketinga.

Marketing, najšire gledano, predstavlja ni malo jednostavan proces čiji je cilj da određenim marketinškim tehnikama proizvod ili usluga budu usmereni od proizvođača prema potrošaču. U slučaju marketinških agencija, najčešća komunikacija dešava se sa klijentima, a koriste se svi raspoloživi resursi digitalnog marketinga. Da bi se uloga agencija za digitalni marketing razumela, samo je potrebno objasniti prefiks „digitalni“ u svetski poznatoj sintagmi „digitalni marketing“. I ne samo to, potrebno je objasniti šta je ono što agencija jedino i najbolje može ponuditi krajnjem korisniku.

Gledajući van teorijskih okvira, gde marketing neraskidivo spaja proizvod, cenu, distribuciju i promociju, digitalni marketing koristi sve raspoložive digitalne kanale za promovisanje onoga šta nudi klijent, a potrebno je njegovoj ciljnoj grupi. To je upravo proizvod ili usluga.

Od tradicionalnih kanala komunikacije pređeno je na digitalne kanale, gde tradicionalni svakako nisu u potpunosti nestali, ali nisu bili merljivi u svakom kontekstu, a najmanje su bili interaktivni kada je u pitanju odnos sa publikom. Upravo ti načini digitalne komunikacije i strategija koja se pravi, mogu vrlo precizno da se izmere, da izazovu različite reakcije, prodaju obavezno, ali i da dopru do širokog auditorijuma.

Koja je uloga agencija za digitalni marketing?

Za ispunjenje željenog cilja potrebni su vreme, stručnost i strategija. To pruža digitalna agencija, od nastajanja sve do danas.

Predviđanja stručnjaka, na primer za 2020. godinu, bila su i više nego obećavajuća za agencije, gde su one tada identifikovane kao klijentova primarna poslovna potreba, što je jasno, s obzirom na to da su se one još tada transformisale u full-service kreativne agencije.

Ova informacija je važna za sve vrste biznisa: od onih na početku, preko svakog „uhodanog“ poslovanja do savremenih i afirmisanih kompanija i preduzeća. Stvar je jednostavna. Kako biste svoje resurse sačuvali za segmente u kojima su rezulatati već sjajni, a klijenti zadovoljni, digitalne agencije pružaju svoju stručnu pomoć, kao i edukaciju za sve naredne nivoe digitalnog poslovanja.

Koje usluge pružaju digitalne agencije?

Svaka agencija bi trebalo da pruži najtraženije usluge sa najjačim rezultatom u digitalnom svetu – tačnije, one najaktuelnije i one koje su potrebne klijentu.

Kada smo kreirali naše usluge znali smo da je to samo početak. Danas pored SEO-a, izrade i održavanja veb-sajta, marketinga na društvenim mrežama, onlajn oglašavanja i drugih usluga, kreiramo iOS i Android aplikacije, omogućavamo video i foto produkciju, oglašavanje, influens marketing i ostalo.

Shvatili smo odavno, takođe, da je korisničko iskustvo budućnost digitalnog marketinga kako u svetu, tako i kod nas. Zato je jedno od naših namenskih rešenja Sistem za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM).

Na osnovu ponuđenih usluga može se zaključiti da marketinška agencija poznaje razmišljanja tržišta, može da obeća dugoročno partnerstvo, stvori i poboljša imidž klijenta, utiče na njegovu prepoznatljivost i šansu za brendiranje. Na kraju, pruža uvid u rezultate kampanja i sa pažnjom sluša povratnu informaciju.

Koju agenciju da odaberem?

Preporuka je deo odluke, svakako. Rangiranje agencije na Gugulu zvuči kao plus. Portfolio koji se nalazi na sajtu – obavezno. Ali, šta mislite o konsultacijama koje vam donesu istinu i konkretan plan za dostizanje cilja?

Verujemo da ćete se složiti da je lepo kada vam tim stručnjaka saopšti nekoliko istina: da ne možete biti prisutni svuda, a da imate jednako dobre rezultate, jer tako gubite svoje vreme i resurse, da u budućnosti investirate u onlajn događaje i da se trudite da što bolje (u)poznajete potrebe svoje publike. Nakon toga slede konkretni koraci za postizanje istih.

Prilikom razmišljanja o tome da li bi uopšte trebalo da kontaktirate marketinšku agenciju, setite se da nije na vama da znate sve, ne bi trebalo da radite sve, nemate ni vremena ni resursa za to, a da spomenute organizacije postoje kako bi pomogle da definišete i ostvarite svoj cilj. To je, u biti, jedino važno.

Prijava na newsletter

Pročitajte još: