Zašto bi pojavljivanje na Trip Advisoru bio odličan kanal promocije vašeg poslovanja?

Ukoliko se niste do sad susretali sa ovom platformom, Trip Advisor predstavlja sajt koji je namenjen svima koji vole da putuju, da razmenjuju svoja iskustva, savete, fotografije, da ostavljaju recenzije i da ga koriste u svrhu planiranju putovanja.

Ukoliko se niste do sad susretali sa ovom platformom, Trip Advisor predstavlja sajt koji je namenjen svima koji vole da putuju, da razmenjuju svoja iskustva, savete, fotografije, da ostavljaju recenzije i da ga koriste u svrhu planiranju putovanja.

Prema istraživanjima smatra se da Trip Advisor danas koristi 60 miliona ljudi i da svaki treći putnik u svetu, pre nego što otputuje na destinaciju poseti Trip Advisor kako bi prikupio informacije, savete, pročitao recenzije restorana, hotela, turističkih atrakcija.

Tada na “scenu” stupate vi. Tačnije vaš hotel, turistička organizacija ili restoran.

Ako imate pozitivne recenzije na ovoj platformi, ako ste ažurni, ako komunicirate sa vašim pratiocima i posetiocima velike su mogućnosti da ćete posetiocima ove platforme izaći na prvoj stranici pri pretraživanju određene destinacije.

To u svakom slučaju može biti odlično za vas i vaše poslovanje imajući u vidu prethodno spomenutu statistiku.

 Na koje sve načine možete da koristite Trip Advisor?

Interesantno je to da Trip Advisor možete da koristite na više načina.

Možete ga koristiti isključivo u promotivne svrhe, što podrazumeva pravljenje naloga, unosa informacija, dodavanje fotografija, ažurnost i prisutnost. Možete pomoću Trip Advisora dati mogućnost posetiocima da bukiraju turističke ture, smeštaj..

Zatim ulaganjm u oglašavanje kako biste dostigli bolji doseg, objavljivanjem korisnog i edukativnog sadržaja o destinaciji koje turistima mogu biti od pomoći pri planiranju putovanja.

Ono što je takođe interesantno jeste i to da su posetioci sajta ti koji odlučuju kakav će sadržaj biti ostavljajući svoje komentare i ocene.

Zato je na vama, kao pružaocu usluga, da vaši korisnici budu zadovoljni i da na kraju dana ostave pozitivne komentare, kako biste privukli i druge turiste da vas posete i da bukiraju vaše usluge.

Ako ste u sektoru hotelijerstva, Trip Advisor vam daje mogućnost povezivanja vašeg naloga na Bookingu sa nalogom na Trip Advisoru.

Ako ste u sektoru restoraterstva, obavezno unesite sve moguće podatke na vaš profiil – adresa, kontakt, link do menija, radno vreme, veb sajt ako imate, što više fotografija..

Ako putem Trip Advisora prodajete usluge vođenja turističkih tura, obavezno ostavite detaljan opis ture (po mogućstvu na engleskom) i naravno zamolite ljude koji su prisustvovali vašim turama da vam ostave recenzije.

Ako stojite iza Turističke organizacije određene lokacije, možete objavljivati objave koje turistima mogu biti od pomoći pri planiranju putovanja. Možete pisati edukativne objave koje turiste mogu dodatno približiti sa vašim mestom.

Pored samog postojanja na ovoj platformi, recenzije su najbitnije. Na osnovu njih potencijalni posetioci donose odluku.

Kako bi vaš sadržaj bio dostupniji široj publici, naš savet bio bi da sadržaj prilagođavate engleskom jeziku, budući da je još uvek tendencija korišćenja Trip Advisora u stranim zemljama daleko zastupljenija, iako i u Srbiji taj trend lagano raste.

Ako vam se ova tema dopala i ako je u vama probudila znatiželju, predlažemo vam da kliknete ovde i pročitate detaljnije o Trip Advisoru, prednostima, manama i koristima koje ova platforma može imati po vaše poslovanje.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: