Trendovi u društvenim medijima u 2022. godini

 

Čini se da vizuelni elementi mogu igrati ključnu ulogu i omogućiti vašim objavama da se istaknu. Ako razmišljate o promeni svog vizuelnog pristupa, ovo može pomoć

Tražite nove načine da poduprete svoje prisustvo na društvenim mrežama u 2022. godini? Čini se da vizuelni elementi mogu igrati ključnu ulogu i omogućiti vašim objavama da se istaknu. Ako razmišljate o promeni svog vizuelnog pristupa, ovo može pomoći – tim iz Tailwind-a nedavno je sproveo istraživanje da bi pronašao ključne vizuelne trendove koji će biti uspešni u 2022. godini.

Četiri glavna trenda uključuju:

  1. Džet set – vintidž boje, moderne linije i slatki dodaci u paru sa retro fontovima koji nas podsećaju na prošlost,
  2. Samo organsko – zagasite organske boje, cvetni motivi i razigrani oblici. Ubacte pokoji elegantni i bezvremenski naslov u Serif fontu sa nežnim Sans Serif podnaslovom i dobili ste organski stil,
  3. Živopisni snovi – ovaj dizajn nas vraća u devedesete, sa jarkim bojama, smelim fontovima i plastičnim cvetnim motivima,
  4. Pogled u budućnost – budućnost je vesela sa zen linijama i svetlim gradijentima, kao i iskrivljenim oblicima, smelim i jasnim fontovima i dimenzijama.

Prijava na newsletter

Pročitajte još: