Trendovi koji mogu pomoći vašem sadržaju da dospe na više mesto pri pretrazi

Najbolje prakse za optimizaciju pretraživača se uvek menjaju, te marketinški stručnjaci moraju često da menjaju strategiju u skladu sa ažuriranjem algoritama koje Google sprovodi

Najbolje prakse za optimizaciju pretraživača se uvek menjaju, te marketinški stručnjaci moraju često da menjaju strategiju u skladu sa ažuriranjem algoritama koje Google sprovodi. Izveštaj Semrush-a „Stanje pretrage 2022″ otkriva neke uvide koji mogu da pomognu vašoj strategiji.

Prvo, aktuelne teme treba da uključite holistički u svoj sadržaj da biste podstakli posete svojim sadržajima. Pokazatelji trendova mogu da pruže uvid u teme koje možete uključiti u svoju strategiju. Ipak, ne možete ih uključivati iznenada i bez ikakve suštinske veze sa vašim prethodnim sadržajima. Morate ih uključiti prirodno u svoj ekosistem koristeći alate da biste se odlučili za najbolju kombinaciju bitnih ključnih reči.

Istraživanje je takođe otkrilo da ne treba preterivati sa dužinom ključnih reči, i da su na pretraživaču najbolje pozicionirane ključne reči koji imaju pet reči ili manje. Semrush takođe tvrdi da 60% jedinstvenih termina za pretragu traži odgovor na specifično pitanje. To znači da morate da se potrudite da vaša fraza za pretragu odgovara na određeno pitanje ili potrebu za koju upravo vaš sadržaj nudi odgovor. 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: