Top 6 društvenih mreža za koje bi trebalo da znate

U današnjem svetu može biti teško znati koje su platforme vredne vašeg vremena. Budite u toku sa aplikacijama društvenih medija i uključite ih u svoju marketinšku strategiju.

U današnjem svetu može biti teško znati koje su platforme vredne vašeg vremena. Budite u toku sa aplikacijama društvenih medija i uključite ih u svoju marketinšku strategiju.

Nije tajna da su društveni mediji veliki deo društva. Jedna od prvih stvari koje uradite kada se probudite je skrolovanje kroz svoj Instagram feed ili provera obaveštenja na Fejsbuku. Društveni mediji se stalno razvijaju kako se nove aplikacije društvenih medija razvijaju i uvode u društvo.

Ali društveni mediji nisu samo za ličnu upotrebu. Društveni mediji se mogu koristiti i za preduzeća. U stvari, čak se preporučuje preduzećima da implementiraju društvene medije u svoje marketinške strategije.

Korišćenje društvenih medija je ključno kada je u pitanju osnivanje i rast preduzeća, u skoro svim industrijama. Društveni mediji su način na koji možete saznati o svom poslu, povezati se sa kupcima i stvoriti lojalnost brendu. U današnjem svetu, da biste imali uspešan posao, morate biti prisutni na društvenim mrežama.

Za brendove je ključno da ostanu u toku sa nadolazećim trendovima društvenih medija kako bi mogli da ostanu relevantni za svoje trenutne kupce i takođe dosegnu novu publiku. Dakle, kada se pojavi nova aplikacija za društvene mreže, važno je iskoristiti priliku i stvoriti platformu u aplikaciji za razvoj vašeg poslovanja.

Nove aplikacije za društvene medije se stalno kreiraju, a kao vlasnik preduzeća, imperativ je da ostanete u toku sa ovim novim razvojem.

TikTok

U ovom trenutku, verovatno smo svi čuli za TikTok. TikTok je jedna od najrevolucionarnijih aplikacija za društvene mreže jer je popularnost porasla naizgled preko noći. Tiktok je osnovan 2016. godine i od tada je porastao na preko milijardu korisnika mesečno, a predviđa se da će nastaviti da raste još više.

TikTok je sličan aplikaciji Vine, koja je bila popularna 2012. TikTok je aplikacija za deljenje videa koja omogućava korisnicima da snimaju i dele kratke video. Korisnici takođe imaju mogućnost da svojim video zapisima dodaju filtere i efekte. Prosečan korisnik provede oko 45 minuta na aplikaciji.

TikTok uglavnom koriste ljudi mlađi od 30 godina, ali su mnogi brendovi takođe počeli da koriste platformu. TikTok je odličan način da privučete pažnju o brendu i dosegnete novu publiku jer je platforma prilagođena korisnicima. To je uvek samo zabavan i interaktivan način za interakciju sa kupcima i izgradnju odnosa sa njima. Možete da odgovarate na komentare, pa čak i da idete uživo kako biste mogli da komunicirate sa svojim klijentima na više ličnom nivou. TikTok je takođe odlična prilika ako želite da doprete do mlađe publike.

TikTok je jedna od najčešće korišćenih platformi društvenih medija, tako da je ključno da iskoristite prednosti aplikacije za svoje poslovanje. Verovatno ćete se na kraju zabaviti sa aplikacijom više nego što ste mislili.

Clubhouse

Ako ste na TikTok-u, možda ste već čuli za aplikaciju Clubhouse. Clubhouse je osnovan 2020. godine i ima oko 10 miliona nedeljnih korisnika. Clubhouse je audio aplikacija koja ima sobe za ćaskanje, tako da korisnici mogu da slušaju razgovore uživo koje vode uglavnom uticajni i poznate ličnosti.

Clubhouse je u osnovi način na koji uticajni ljudi i poznate ličnosti podele informacije o sebi i svom poslu sa publikom. Većina korisnika na Clubhouse-u ima između 18 i 34 godine.

Brendovi još uvek nisu počeli da eksperimentišu sa Clubhouse-om, ali kako aplikacija nastavlja da raste, više mogućnosti može postati dostupno preduzećima. Ove sobe za ćaskanje mogu biti odličan način za brendove da kreiraju relevantne razgovore i šire važne informacije.

Twitter Spaces

Twitter Spaces je nedavni razvoj Twitera i to je u suštini način za vođenje audio razgovora uživo na Twtter-u. Pokrenut je 2020. i radi slično kao Clubhouse. Korisnici Twittera koji imaju najmanje 600 pratilaca mogu biti domaćini Space-a. Prostori mogu imati od deset slušalaca do hiljadu slušalaca.

Slušaoci mogu da reaguju emodžijima i prate razgovor. Oni čak imaju opciju da pošalju zahtev da se pridruže razgovoru. Twitter Spaces se još uvek razvija, ali se nadamo da će biti više prilika za preduzeća da iskoriste platformu.

Twitch

Ako ste igrali ili čuli za popularnu onlajn igru Fortnite, verovatno ste čuli za Twitch. Twitch možda nije nov, ali je definitivno popularna platforma društvenih medija. Twitch je osnovan 2011. godine i ima 140 miliona korisnika mesečno. Twitch je platforma za striming uživo na kojoj kreatori mogu da komuniciraju sa publikom u realnom vremenu. Posebno je popularan među igračima, ali korisnici mogu da strimuju sve vrste različitih sadržaja na Twitch-u, kao što su video snimci o kuvanju i tutorijali za šminkanje.

Dok se Twitch uglavnom koristi za strimovanje igara, kao što je Fortnite, kompanijama postaje dostupno više mogućnosti da koriste platformu. Twitch je odlična prilika za brendove da se angažuju i povežu sa svojim kupcima kroz razgovore u realnom vremenu. Brendovi mogu čak da kreiraju sopstvene brendirane kanale i kupuju oglase, što može pomoći da se privuče još više pažnje putem platforme.

Instagram Reels

Instagram Reels možda nije nova aplikacija za društvene medije, ali to je definitivno nešto čega brendovi treba da budu svesni. Instagram Reels je nedavni dodatak Instagramu i pokrenut je 2020. godine zbog porasta popularnosti TikTok-a. Uz Instagram Reels, korisnici Instagrama mogu da postavljaju kratke video zapise od 15, 30 ili 60 sekundi direktno na Instagram.

Instagram Reels funkcioniše slično kao TikTok jer korisnici mogu da postavljaju i uređuju sopstvene video zapise direktno na Instagramu. Korisnici čak imaju mogućnost dodavanja filtera i efekata svojim video zapisima, kao što to rade sa TikTok-om. Instagram Reels ostaju na vašoj stranici i, za razliku od Instagram Stories, neće nestati nakon 24 sata.

Instagram Reels je odlična prilika za preduzeća da podele informacije o svom brendu i daju važna saopštenja. To je takođe dobar način da komunicirate sa svojim pratiocima na zabavan i kreativan način, što može pomoći da se poveća angažovanje vašeg brenda. Pomoću Instagram Reels-a možete kreirati zabavne video zapise koji prikazuju ličnost vašeg brenda na drugačiji način nego što vaši klijenti obično vide.

Discord

Discord je prvobitno kreiran 2015. godine da se koristi kao platforma za igre, ali se od tada proširio na razne druge zajednice. Još uvek je veoma popularan u zajednici igara, ali se sada koristi kao platforma zasnovana na ćaskanju koja korisnicima omogućava video, audio i tekstualno ćaskanje. Korisnici mogu da razgovaraju o bezbroj tema na platformi i imaju opciju da kreiraju sopstveni server ili da se pridruže postojećem.

Ne možete kupiti oglase na Discord-u, ali to ne znači da brendovi ne mogu koristiti platformu u svoju korist. Uz Discord, brendovi mogu da kreiraju sopstvene kanale ili servere i da se uključe u razgovore o različitim temama sa svojom publikom. Discord može biti odličan način da brend stupi u kontakt sa svojim kupcima, pa čak i dopre do nove publike.

Korišćenje ovih novih platformi društvenih medija je ključno za svaki posao. Da bi vaše platforme društvenih medija bile uspešne, morate redovno da kreirate sadržaj društvenih medija. Ovo će pomoći da vaše poslovanje bude relevantno i pomoći vam da izgradite odnose sa postojećim i potencijalnim klijentima.

Pored kreiranja sadržaja društvenih medija na svim vašim društvenim platformama, takođe je važno da ugradite te platforme u svoju strategiju marketinga putem e-pošte. U prošlosti, e-mail marketing je bio glavni način na koji su brendovi komunicirali sa kupcima, ali društveni mediji su promenili način na koji mnoga preduzeća plasiraju sebe i svoje proizvode. Marketing na društvenim mrežama je način da preduzeća dođu do novih potencijalnih kupaca, dok se e-mail marketing više fokusira na poboljšanje odnosa sa postojećim kupcima. Ali to ne znači da tradicionalni email marketing više ne treba da se koristi. Umesto toga, preduzeća bi trebalo da integrišu dve marketinške strategije kako bi izgradila uspešnije marketinške kampanje.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: