Šta je uključivanje podataka i zašto je važno?

Uključivanje podataka je prvi korak u procesu rešavanja identiteta. Klijentski podaci se obično uključuju putem bezbednog prenosa datoteka (SFTP), iako nekoliko dobavljača takođe obezbeđuje direktan API prenos ili sinhronizaciju piksela.

Uključivanje podataka je prvi korak u procesu rešavanja identiteta. Klijentski podaci se obično uključuju putem bezbednog prenosa datoteka (SFTP), iako nekoliko dobavljača takođe obezbeđuje direktan API prenos ili sinhronizaciju piksela. Podaci se obrađuju sa ciljem uspostavljanja univerzalnog pogleda na kupca i obuhvataju sledeće:

– Podudaranje pojedinačnih identifikatora u grafikonu identiteta da biste povezali klijenta sa njihovim interakcijama preko dodirnih tačaka, posebno na mreži i van mreže.
– Poništavanje nerešenih ID-ova i podataka o interakciji za potencijalnu buduću upotrebu.
– Heširanje ili tokenizovanje ličnih podataka (PII) sa anonimnim ID-om klijenta.
– Povezivanje podudarnih ID-ova sa univerzalnim ID-om koji predstavlja profil klijenta i sve njegove povezane atribute.
– Potvrđivanje tačnosti podudaranja sa unapred utvrđenim „skupom istine“ referentnih podataka za koje se zna da su precizni i tačni.

Većina dobavljača obezbeđuje stalne ID-ove kupaca tokom procesa rešavanja identiteta, što znači da ID prati pojedinca (ili domaćinstvo) čak i kada se identifikatori menjaju, što oni neizbežno rade. Na primer, kada kolačići pregledača isteknu ili budu izbrisani ili klijenti kupe i koriste nove uređaje, ID korisnika će ostati isti. Postojanost je takođe ključna za omogućavanje analitike vremenskih serija, kao što je analiza odliva. Algoritmi za uparivanje se razlikuju među dobavljačima, pri čemu se podudaranja utvrđuju pomoću probabilističkih ili determinističkih metoda ili kombinacijom oba. Determinističko podudaranje se oslanja na eksplicitne veze između identifikatora, kao što je adresa e-pošte koja se koristi za prijavu na veb-sajt ili mobilnu aplikaciju i može biti povezana sa rezultujućim kolačićem ili ID-om mobilnog oglasa (MAID). Verovatnoća podudaranja se oslanja na implicitne veze između identifikatora, kao što su kolačić radne površine i MAID, oba povezana sa IP adresom stanovanja. Cilj je uzeti u obzir više signala kao što su lokacija i istorija pregledanja.

Oba pristupa imaju svoje prednosti i nedostatke, koje treba uzeti u obzir pri izboru platforme za rešavanje identiteta. Determinističko podudaranje uzima omnikanalni prikaz koji pokušava da poveže identifikatore u digitalnim i oflajn interakcijama. Može biti teško skalirati i sklono netačnosti. Verovatnoća uparivanja može da „odvoji“ netačne podatke jer posmatra različite tačke podataka u odnosu na binarna podudaranja. Njegov nedostatak je što je ograničen na onlajn dodirne tačke. Neki dobavljači koriste hibridne pristupe rešavanja identiteta, koji pokušavaju da kompenzuju determinističke i verovatnoće slabosti dok kapitalizuju svoje prednosti. Koristi determinističke i verovatnoće veze, a zatim spaja dva skupa veza da formira nove, kombinovane klastere.

Mnogi dobavljači obezbeđuju svoje ukupne stope podudaranja potencijalnim klijentima. Nekoliko dobavljača ide korak dalje, pružajući klijentima prilagodljive algoritme podudaranja ili ocene pouzdanosti (koliko je verovatno da su podudaranja tačna) na osnovu njihovih specifičnih podataka o klijentima prve strane i profila kvaliteta podataka. Na primer, čista onlajn organizacija može retko da koristi poštanske adrese i verovatno će imati podatke o adresi nižeg kvaliteta od organizacije koja se oslanja na ispunjenje na fizičku adresu za isporuku. Adresabilnost je još jedan faktor koji može pomoći trgovcima da izmere svoju tačnost podudaranja procenom broja potrošača sa kojima se zaista može kontaktirati.

Prijava na newsletter

Pročitajte još: