Oslanjanje na “Ad hoc” testiranje umesto na naučne metode

„Ad hoc“ je moderan izraz za „nagađanje“. U suštini bacate stvari uza zid da vidite šta se drži, testirate jednu komponentu umesto da uzimate holistički pristup zasnovan na hipotezama koji uzima u obzir sve aspekte kampanje.

„Ad hoc“ je moderan izraz za „nagađanje“. U suštini bacate stvari uza zid da vidite šta se drži, testirate jednu komponentu umesto da uzimate holistički pristup zasnovan na hipotezama koji uzima u obzir sve aspekte kampanje.

Kada testirate u hodu, otvarate se problemima sa kojima se ljudi susreću kada testiraju jednu komponentu, a zatim menjaju pravac na osnovu tih podataka. Opet, podaci nisu pogrešni, ali zaključci koje donosite na osnovu tih podataka mogu biti.

Naučno testiranje korišćenjem hipoteze je verovatnije da će dati značajne podatke jer vam daje okvir za izvođenje uvida koji može da se radi. Trajanje testa je jedan primer. Prečesto se mnoge odluke donose prerano u A/B testiranju. Recimo da funkcija A/B testa vaše platforme za e-poštu omogućava da pošaljete verziju A jednom uzorku publike koja se sastoji od 10% vaše liste i verziju B na drugih 10% vaše liste, sačekajte nekoliko sati i pošaljete pobednika na preostalu 80%.

Ovaj metod može dati korisne rezultate ako testirate otvaranje ili klikove. Ali kada su konverzije ono što je važno, to ne funkcioniše. Test 50/50 je pogodniji za izračunavanje uspeha na osnovu konverzije. Omogućava vam da sačekate tri dana do nedelju dana pre nego što proglasite pobednika i navedete zaključak.

Značajni pokazatelji kao što su konverzije se ne dešavaju uvek u prva 2 sata, a optimizacija za te brze rezultate može značiti optimizaciju za pogrešan rezultat. Test 50/50 vam takođe daje veću veličinu uzorka, što takođe čini test robusnijim.

Kombinovanje naučnih metoda sa holističkom metodologijom testiranja daje vam šire razumevanje vaše publike i onoga što je motiviše.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: