Razmislite o ovome: kada ste poslednji put pregledali svoje društvene mreže, šta vas je navelo da prestanete?
Za mnoge je odgovor jednostavan: kada im se nešto čini smešnim ili ih nasmeje, tada to predstavlja zanimljiv sadržaj.
U 2023. godini, mnogi trgovci na društvenim mrežama bi mogli da se bore da identifikuju tip(ove) sadržaja koji ima najbolji učinak kod njihovu publiku.
45% prodavača društvenih medija najčešće objavljuje sadržaj koji odražava vrednosti njihovog brenda; zatim slede sadržaji koji se mogu povezati (42%), obrazovni (39%), trendi (39%) i smešni sadržaji (36%).
Međutim, ako se pitate koja vrsta sadržaja je najefikasnija, 66% prodavača na društvenim mrežama izjavilo je da je smešan sadržaj najefikasniji za njihov brend, a zatim sledi sadržaj koji se povezuje (63%) i trendi sadržaj (59%).
Uzmite u obzir, na primer, brendove kao što je Chipotle, koji trenutno ima preko 2 miliona pratilaca na Chipotle-ovom TikTok-u zahvaljujući svojoj posvećenosti stvaranju tipa sadržaja za kojim TikTok publika žudi: kratki, smešni, zanimljivi klipovi.