Marketing metode zasnovane na lokaciji

Postoje tri primarne metode marketinga zasnovanog na lokaciji, koji ciljaju kupce na osnovu toga gde se nalaze, gde su bili i gde bi brendovi voleli da budu.

Postoje tri primarne metode marketinga zasnovanog na lokaciji, koji ciljaju kupce na osnovu toga gde se nalaze, gde su bili i gde bi brendovi voleli da budu.

Geografsko područije

Geografskopodručije koristi različite usluge lokacije kako bi odredio gde se potrošači nalaze u realnom vremenu i primenjuje se pomoću softvera koji se nalazi u mobilnim aplikacijama. Važno je napomenuti da korisnik aplikacije mora da omogući geofencing (Geografsko područije), što znači da potencijalni klijenti moraju da dele svoje lokacije sa aplikacijom.

Geografsko područje ima granice (ograđivanje). Primer bi bio radijus oko prodavnice, restorana, komšiluka itd. Kada ljudi uđu ili izađu iz granice, dešavaju se marketinške akcije.
Starbucks koristi geofencing da članovima programa nagrađivanja šalje popuste na pića koja redovno naručuju kada su ti kupci u blizini kafića.

Geotargetiranje

Dok geofencing koristi informacije o lokaciji u realnom vremenu, geografsko ciljanje stvara sadržaj koji cilja potrošače na osnovu lokacije.
Dakle, ako ste lokalni restoran koji želi da promoviše novi meni za jelo, na primer, možete da napravite svoju kampanju tako da ciljate one klijente koji su bili u vašem restoranu u poslednjih 60 dana kako biste podstakli povratak.
Ovo pomaže trgovcima da pošalju ciljani sadržaj određenim demografskim grupama ili onima koji su se bavili određenim ponašanjem.

Geoconkuesting

Geoconkuesting je marketinška taktika zasnovana na lokaciji koja isporučuje obaveštenja kupcima u blizini preduzeća konkurenta.
U jednom dobro poznatom primeru, Burger King je napravio kampanju pod nazivom „Vhopper Detour“ kako bi ciljao potrošače u krugu od 600 stopa od lokacija Mekdonaldsa.
Ova pametna i popularna —marketinška strategija koristila je geofencing za slanje kupona za sendviče Vhopper od jednog centa korisnicima BK aplikacije, koja je slučajno preuzeta milion puta tokom nekoliko dana tokom kampanje, izvještava Adveek.

 

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: