Koje su prednosti korišćenja platformi za rešavanje identiteta?

Povezivanje identifikatora potrošača postalo je mandat za marketinške stručnjake preduzeća koji pokušavaju da ispune i nadmaše očekivanja kupaca za dosledno i personalizovano iskustvo brenda

Povezivanje identifikatora potrošača postalo je mandat za marketinške stručnjake preduzeća koji pokušavaju da ispune i nadmaše očekivanja kupaca za dosledno i personalizovano iskustvo brenda. Automatizacija procesa pomoću platforme za rešavanje identiteta može pružiti sledeće prednosti:

-Dublji uvidi kupaca. Spajanje signala podataka iz više izvora podataka i interakcija omogućava trgovcima da izgrade robusnije profile kupaca. Poznavanje klijenta na detaljnijem nivou može pomoći da se stekne bogati uvid u klijente koji poboljšava ciljanje kampanje, personalizaciju i relevantnost.

-Preciznost personalizacije. Bolja personalizacija je primarni marketinški slučaj upotrebe za mnoge platforme za rešavanje identiteta, koje stvaraju konzistentan skup identifikatora za podsticanje personalizovanih interakcija. Ako ne znate pouzdano ko je vaš klijent, ne možete personalizovati svoje poruke ili iskustva.

-Besprekornije korisničko iskustvo. Automatsko rešavanje identiteta omogućava marketinškim organizacijama da stvore jedinstven pogled na klijente, koji se može preneti i primeniti u različitim brendovima, poslovnim jedinicama i linijama proizvoda. Prepoznavanje kupaca na svakom koraku na putu kupca smanjuje gubitak eliminacijom duplih kontakata i poboljšava njihova iskustva omogućavanjem interakcije na pravom kanalu u pravo vreme.

-Jača privatnost Upravljanje, rizik i usklađenost (GRC). Efikasno rešavanje identiteta podržava posvećenost vaše organizacije upravljanju podacima i, na kraju, poverenje potrošača u vaš brend. Korišćenje platforme za rešavanje identiteta čini upravljanje preferencijama kupaca (uključujući odustajanje), kao i usklađenost sa propisima i korporativnom politikom lakšim i sveobuhvatnijim.

-Poboljšano pripisivanje na više kanala i praćenje kampanja. Trajni ID-ovi koji identifikuju klijente (i poznate i anonimne) na različitim kanalima omogućavaju preciznije merenje zatvorene petlje i pripisivanje više dodira.

-Poboljšan povraćaj ulaganja u marketing. Grafikoni identiteta smanjuju preklapanje i dupliranje podataka, što rezultira efikasnijom potrošnjom na kampanje koje funkcionišu. Suprotno tome, nepoznavanje ko su vaši klijenti dovodi do njihovog pogrešnog identifikovanja i angažovanja na načine za koje oni mogu da vide da su nametljivi ili nebitni.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: