Kako uticajni ljudi stvaraju poverenje između potrošača i robnih marki usred pandemije?

Kako uticajni ljudi stvaraju poverenje između potrošača i robnih marki usred pandemije?

Ovi savremeni marketinški trikovi nisu novi, ali ih više marki koristi za stvaranje iskustva koje učvršćuje lojalnost marki.

Zašto je važno:

-Potrošači su provodili više vremena u interakciji sa uticajnim osobama na društvenim platformama tokom karantina COVID-19
-Većina (61%) veruje preporukama proizvoda od prijatelja, člana porodice ili osobe koja utiče na njih
-40% potrošača je kupilo nešto nakon uključivanja na Tvitter, YouTube ili Instagram

Šta se nedavno rasprodalo tako brzo kao 12 pakovanja toaletnog papira tokom vrhunca pandemije?

Prva izdanja The Happy Planner planera i časopisi sa temama Diznijevih junaka.

Razlog je, prema Kati Henri, direktorici marketinga kompanije Happy Planner, "njihov tim".

U ovom slučaju, Disney princeza dizajni sa ohrabrujućim naslovima poput „Reci da avanturi“ i „Magija“ predstavljeni su pre prodaje u prodavnicama na Instagram feedovima 23 osobe koje redovno dele kako pametno koriste planere, nalepnice i razne druge stvari u svom svakodnevnom životu. I to je stvorilo veliki interes za kupovinu.

U industriji je poznat marketing uticaj, kada kompanija poput The Happy Planner sponzoriše fotografije, video zapise i komentare koje je kreirao potrošač, a ne kompanija koja vam pokušava nešto prodati.

Istraživanje Matter Communications, agencije za kreativne usluge i digitalni marketing, pokazalo je da su potrošači tokom karantina na COVID-19 provodili više vremena angažujući se sa uticajnim osobama na društvenim platformama, a većina (61%) veruje preporukama prijatelja, porodice ili uticajnih ljudi.

Nasuprot tome, prema Google-u, klikovni postovi na baner oglase na vebu su 0,06%.

Uzmimo za primer Nike. Za svoje Air Vapor Max cipele, kompanija je sarađivala sa YouTube uticajnim dvojcem Danom Markhamom i njegovim sinom tinejdžerom Lincolnom na jednom od njihovih video zapisa „What’s Inside“. Njih dvoje su izgradili ogromnu publiku otvaranjem i istraživanjem enterijera različitih proizvoda i prostora od bejzbol lopti do trezora banaka. Za kampanju Nike, ukupno su napravili sedam video zapisa, uključujući prikazivanje različitih delova nove tehnologije koji su ušli u opticaj - od kojih je jedan prikupio preko sedam miliona pregleda.

U međuvremenu, Tom’s of Maine se obratio Instagramu kako bi osigurao da su njegovi potpuno prirodni proizvodi za ličnu negu pred pravim potrošačima. Nudeći svoje proizvode i nagrade povezane sa markom „mikro-uticajima“-onima sa manje od 100 000 pratilaca - Tom je došao pred ogroman broj novih potrošača.

Prema Institutu za digitalni marketing, skoro polovina (49%) potrošača zavisi od preporuka uticaja, a 40% je kupilo nešto nakon angažovanja na Tvitteru, YouTube -u ili Instagramu.

Happy Planner uključuje učitelje, mame, srednjoškolce i studente, preduzetnike, medicinske sestre i još mnogo toga u svoj tim uticaja. Henri je napomenula da njen tim nije plaćen, „ali oni svake godine primaju stotine besplatnih uzoraka i dobijaju proviziju za svaku prodaju koju pošalju na našu veb stranicu“, a njihovi doprinosi su bili neprocenjivi tokom prošle godine.