Kada je najbolje vreme za objavljivanje na društvenim mrežama?

Svake godine se anketiraju marketinški stručnjaci na društvenim medijima da bismo otkrili koje vreme smatraju najefikasnijim za objavljivanje na svakoj društvenoj platformi i svake godine se njihovi odgovori blago menjaju.

Svake godine se anketiraju marketinški stručnjaci na društvenim medijima da bismo otkrili koje vreme smatraju najefikasnijim za objavljivanje na svakoj društvenoj platformi i svake godine se njihovi odgovori blago menjaju.

Najbolje vreme za objavljivanje na društvenim medijima uopšte, u svim industrijama i platformama, je od 18 do 21 sat i od 12 do 15 časova. A petak je najbolji dan za objavljivanje. Ovo ima smisla. Između 18:00 i 21:00, mnogi korisnici društvenih mreža su završili sa radom i traže priliku da se ponovo napune ili odmore uz zanimljiv, smešan sadržaj.

A bilo gde između podneva i 15:00 je obično zatišje u radnom danu. Dok neki to mogu iskoristiti kao priliku da prošetaju ili ručaju, drugi bi mogli provesti nekoliko minuta skrolujući na društvenim mrežama pre nego što se vrate na posao.

Takođe smo prikupili najbolja vremena za objavljivanje na svakom pojedinačnom kanalu:
* Instagram: od sredine do kasno uveče i od sredine do kasnog popodneva, posebno od 18 časova do 21 čas, od 12 do 15 časova i od 15 do 18 časova. Najbolji dan za Instagram je subota.
* Facebook: Uveče i od sredine do kasnog popodneva, posebno između 18 i 21 čas i 12 do 15 časova. Najbolji dani su petak i subota.
* Tviter: 09:00 do 12:00 sati je najbolje vreme za objavljivanje na platformi, nakon čega sledi zatišije od 12:00 do 15:00 časova, i opet dobro vreme za objave od 15:00 do 18:00. časova. Najbolji dan je petak, a zatim sreda.
* LinkedIn: 09 do 12 časova ili 15 do 18 časova. Najbolji dan je ponedeljak, a zatim sreda.
* Pinterest: Između 15:00 i 18:00 časova. Najbolji dan je petak.
* YouTube: 18:00 i 21:00. Petak i subota su najbolji dani za objavljivanje.
* TikTok: od 12:00 do 21:00 čas. Za B2B brendove, subota i četvrtak su najbolji dani za objavljivanje.

Generalno, naravno, i dalje želite da radite ono što je najbolje za svoju publiku. Možete koristiti sopstvenu društvenu analitiku da otkrijete koji su dani i vreme imali najviše angažovanja na vašoj platformi. Važno je testirati i ponavljati kada je u pitanju vaša lična publika.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: