Generacija Z očekuje mnogo više od brendova

Prema istraživanju, današnji mladi odrasli ljudi imaju približno istu verovatnoću kao i stariji potrošači da misle da se brendovi upuštaju u aktivizam kako bi prodali svoje proizvode i usluge

Generacija Z više od starijih grupa žele da brendovi zauzmu stavove i razgovaraju o problemima. I spremniji su da stave svoj novac tamo gde su njihovi ideali. Prema istraživanju, današnji mladi odrasli ljudi imaju približno istu verovatnoću kao i stariji potrošači da misle da se brendovi upuštaju u aktivizam kako bi prodali svoje proizvode i usluge. Bez obzira na to, Gen Z želi da brendovi to u svakom slučaju učine. I češće nego stariji potrošači žele da brendovi budu deo rešavanja ključnih društvenih pitanja danas.

Kada je u pitanju brend aktivizam, generacija Z veruje u pozitivno pojačanje. Gartner je otkrio da, dok američki potrošači u celini imaju približno jednaku verovatnoću da će „kupiti“ (trošiti sa brendom kako bi podržali njegov aktivizam) koliko i da će bojkotovati (prestati da troše sa brendom da bi protestovali protiv njegovog aktivizma). Verovatnije je da će generacija Z „kupiti“ nego „bojkotovati“.

Šta ovo znači za digitalne trgovce: Sadržaj društvenih medija treba da se fokusira na pitanja i ideale koji su najvažniji za generaciju Z. Priča o društvenom aktivizmu vašeg brenda je moćan način da ih angažujete.

Iako su mladi ljudi iz generacije Z jedinstveni na mnogo načina, oni su i dalje mladi odrasli. Životna faza, kad god se doživi, obeležena je prekretnicama i prvim stvarima – prvi posao, prvi stan, prvi ozbiljni romantični partner. Kao i njihovi vršnjaci pre 10, 20 ili čak 30 godina, mladi iz generacije Z prelaze u nezavisnost od toga da su bili pod brigom (i kontrolom) roditelja i drugih odraslih. Ali oni još nisu odgovorni za druge osim sebe (tj. još nisu roditelji). Po ovim iskustvima, generacija Z nije jedinstvena.

Ipak, današnji kulturni, društveni i tehnološki uslovi značajno su drugačiji od onih od pre nekoliko godina. To znači da će digitalni trgovci morati da ažuriraju svoje pretpostavke o mladim odraslim osobama ako se nadaju da će ostati relevantni.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: