Dobra strana podataka

Dobra strana podataka

Svakodnevno se oslanjamo na podatke, kako u očiglednim stvarima, tako i u neočiglednim.

Za trgovce putem e-pošte, očigledno uključuju marketinške podatke koje koristimo kada kreiramo i strukturiramo kampanje, biramo publiku, merimo uspeh i preduzimamo sledeće korake. Zbog toga je email marketing toliko koristan. On generiše podatke koje možemo primeniti u celoj marketinškoj ekosferi.

Zatim, tu je neočigledna vrednost. Naši podaci e-pošte mogu da informišu druge marketinške kanale, pa čak i prevaziđu marketinški tim kako bi podržali korisničku podršku, poslovne operacije i još mnogo toga u celoj kompaniji.

Naše kampanje su kao stalni izvor istraživanja tržišta. Pošto su ljudi kojima šaljemo e-poštu naši potencijalni i postojeći klijenti, svakodnevno koristimo, pratimo i merimo našu bazu klijenata.

Povrh svega, današnja marketinška tehnologija olakšava prikupljanje podataka. Pronalazimo podatke svuda gde se okrenemo, u platformama za automatizaciju, CRM-ovima, mašinama za e-trgovinu. Brojevi lete pored nas tako brzo da ih ne možemo sve uhvatiti.

Ali to je poenta. Ne trebaju nam svi brojevi koji dolaze na nas. Moramo da znamo koji su pravi brojevi i šta oni znače, au tome često grešimo.