Ciljane strategije za potencijalne klijente na društvenim platformama

Svaka platforma društvenih medija je drugačija i ima svoje jedinstvene karakteristike. Ljudi koriste različite platforme iz različitih razloga, a postoji čak i prednost za jednu platformu u odnosu na drugu zasnovanu na generaciji. Na primer, TikTok je u velikoj meri favorizovan od strane Gen Z, dok Instagram favorizuju milenijalci. U ovom odeljku ističemo neke strategije prilagođene svakoj platformi društvenih medija.

Svaka platforma društvenih medija je drugačija i ima svoje jedinstvene karakteristike. Ljudi koriste različite platforme iz različitih razloga, a postoji čak i prednost za jednu platformu u odnosu na drugu zasnovanu na generaciji. Na primer, TikTok je u velikoj meri favorizovan od strane Gen Z, dok Instagram favorizuju milenijalci. U ovom odeljku ističemo neke strategije prilagođene svakoj platformi društvenih medija.

Instagram

Instagram je prvenstveno počeo kao aplikacija za deljenje fotografija 2010.godine, ali vremena su se promenila. Instagram se od tada proširio da podržava više funkcija.
Platforma društvenih medija je takođe mesto gde ljudi komuniciraju sa preduzećima, prema Instagramu, 90 odsto korisnika Instagrama prati posao.

Evo nekoliko saveta:
Koristite story. Story je u modi. Prema istraživanju 82% korisnika objavljuje video sadržaj na platformi, a formati sadržaja koje najviše koriste su zasnovani na video zapisima.
Dajte prioritet vizuelnim elementima. Prvi utisci su važni. Za razliku od Twitera, koji je prvenstveno zasnovan na tekstu, Instagram je prvenstveno vizuelna platforma.
Iskoristite Instagram Shop za trenutni prihod. Dok su potencijalni klijenti ključni za pokretanje procesa prodaje za potencijalne klijente, postovi za kupovinu na Instagramu vam omogućavaju da pošaljete ozbiljne kupce direktno na odredišne stranice proizvoda ili svoju sopstvenu prodavnicu na društvenim medijima.
Istražite oglase. Postoje brojne opcije oglašavanja za skoro sve formate Instagram sadržaja, uključujući postove u fidu, priče, story ili video snimke uživo.

Facebook

Facebook je osnovan 2004. godine, tek nakon MySpace ere. Iako postoji neko vreme, nije potonuo u grob kao njegov prethodnik. U stvari, i dalje je prilično robustan, sa 1,96 milijardi aktivnih korisnika dnevno od 2022. godine.

Evo nekoliko saveta:
Objavite sadržaj za deljenje. Dugme za deljenje je veoma korisna funkcija za iznošenje vašeg sadržaja pred širu publiku. Deljenje veza ka primamljivom sadržaju kao što je zanimljiv post na blogu ne samo da će promovisati deljenje, već će i ljude odvesti direktno na vašu web lokaciju.
Uživo. Pravljenje Facebook video snimaka uživo je odličan način da angažujete svoju publiku i pružite im priliku da reaguju u realnom vremenu.

YouTube potencijalni klijenti

YouTube generiše preko 1,7 milijardi jedinstvenih posetilaca mesečno. Video snimci o naizgled bilo čemu, od tutorijala za kuvanje do muzičkih spotova, mogu se naći na YouTube-u.

Evo nekoliko saveta:
Napravite brendirani YouTube kanal. Kreiranje brendiranog YouTube kanala pomaže vam da konsolidujete svoj sadržaj i povećate broj pretplatnika.
Uključite veze u svoje video snimke. Ugrađivanje relevantnih veza do vaših video snimaka, poput veze do vašeg proizvoda, pomaže vašoj publici da pronađe ono što traži.

TikTok

TikTok se brzo ustalio kao platforma društvenih medija za gledanje. Od 2020. do 2021.godine TikTok je bila najviše preuzimana aplikacija.
Takođe se pokazalo efikasnim za trgovinu – dva od tri korisnika će verovatno kupiti nešto na TikTok-u dok koriste aplikaciju.

Evo nekoliko saveta:
Partner sa uticajnim osobama. Influenceri su u velikoj meri na TikTok-u, zašto ne biste radili sa njima? Ova partnerstva mogu privući više očiju na vašu stranicu.
Budite raznovrsni sa svojim sadržajem. TikTok trendovi se stalno razvijaju. Zbog izuzetno brze prirode platforme, važno je biti svestran, posmatrati trendove i prilagođavati svoj sadržaj u skladu sa tim.

LinkedIn

LinkedIn ima više od 830 miliona aktivnih korisnika u 200 zemalja i regiona širom sveta. Najprofesionalnija od svih platformi društvenih medija, LinkedIn je odličan izvor za generisanje potencijalnih klijenata za B2B trgovce.

Evo nekoliko saveta:
Napravite stranicu koja se ističe. Vašem preduzeću je potrebna stranica koja redovno deli pronicljiv sadržaj koji podstiče na razmišljanje koji podstiče razgovore.
Pridružite se grupama. Grupe su odličan način da se povežete sa klijentima. Iako je LinkedIn profesionalna platforma društvenih medija, on je i dalje mesto za zajednicu i veze.
LinkedIn-ov potpredsednik marketinga nudi više saveta o tome kako da generišete potencijalne klijente na sajtu.

 

Twitter

23 odsto odraslih u SAD koristi Twiter. Od svih glavnih platformi društvenih medija, Twiter je najrazgovetniji. Stekao je reputaciju kao mesto za mišljenja i javne slomove.

Evo nekoliko saveta:
Kreirajte pametan sadržaj. Twitter je razborita platforma, što znači da je odlična prilika da dopustite da duhovita i sadržajna strana vašeg brenda zablista.
Iskoristite Twitter Space. Twitter Spaces je prilično nova funkcija koja vam omogućava da imate audio razgovore uživo u aplikaciji. To je pametan način da angažujete svoju publiku.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: