Automatizacija digitalnog oglašavanja je tu: Da li ste spremni?

Da li je vaša organizacija spremna za automatizaciju? Prednosti automatizacije su jasne: zamenite potrebu za ručnim upravljanjem nalozima za digitalno oglašavanje. Drastično smanjite stres vezan za posao koji isključivo pokreću ljudi.

Da li je vaša organizacija spremna za automatizaciju? Prednosti automatizacije su jasne: zamenite potrebu za ručnim upravljanjem nalozima za digitalno oglašavanje. Drastično smanjite stres vezan za posao koji isključivo pokreću ljudi.

Iako u teoriji sve zvuči sjajno, rukovodioci se često pitaju gde da počnu i kako pretpostavljene koristi mogu postati stvarnost njihove organizacije.

Možda ste već danas spremni da iskoristite prednosti automatizacije, ali jednostavna istina je da automatizacija zahteva posvećenost, usklađivanje i strateško planiranje kako će se automatizacija koristiti pre primene. Takođe zahteva razumevanje i prihvatanje sledećeg:

-Definisanje vaše strategije
-Dokumentovanje vaših procesa
-Upravljanje promenama
-Strategija za uspeh

Prvi korak u pripremi za automatizaciju je da procenite i dokumentujete vašu celokupnu organizacionu strategiju pre nego što uvedete rešenje za automatizaciju:

-Identifikujte svoje konkurentske diferencijatore na tržištu.
-Identifikujte svoju ponudu vrednosti okrenutu klijentu.
-Dokumentujte svoj pristup od kraja do kraja.

To je ono što čini identitet vaše organizacije – od vaših usluga do korisnika i slično. Ova razmatranja mogu izgledati veoma osnovna, ali je važno biti u stanju da ih artikulišete svom budućem partneru za automatizaciju. Osim što ćete postati detaljniji, budite otvoreni za promene. Automatizacija je prilika za eksponencijalni rast vašeg poslovanja. Biti u stanju da artikulišete svoju vrednosnu ponudu, a zatim znate da će se ona na kraju promeniti i evoluirati, na bolje, pomoći će vašoj organizaciji da proširi i diverzifikuje svoju vrednost i krajnji rezultat.

Niste sigurni odakle da počnete? Evo jednostavnog načina da razmislite o ovome: Razmislite kako biste potpuno novom članu vašeg tima objasnili tok posla za pokretanje oglasnih naloga. Kako biste uključili ovog zaposlenog i podelili sa njima ključne, svakodnevne detalje, kao što su:

-Kako postaviti ograničenja potrošnje na oglase?
-Kako omogućiti obaveštenja?
-Kako odabrati cilj vaše kampanje?
-Kako da izaberete mesto za plasman oglasa?

Sada kada ste došli do ovog koraka, verovatno ste spremniji za automatizaciju nego što ste mislili da jeste. Dok gledate ove detalje, možete početi da otkrivate gde vaš tim može da počne da štedi vreme. Na primer, ako će automatizacija uštedeti 80% vremena vašeg tima prilikom pokretanja novih naloga, gde možete da počnete da primenjujete ovaj novootkriveni propusni opseg? Ovde dolazi zabavni deo, gde vi i vaš tim možete da počnete da smišljate efektnu strategiju i inovaciju za koje nekada niste imali vremena.

Uprkos percepciji nekih ljudi, automatizacija ne oduzima poslove, ona uklanja rad sa zadacima male vrednosti kako bi se vaš tim mogao fokusirati na visoko kognitivni rad koji ne samo da ih uzbuđuje već doprinosi i vašoj konkurentskoj prednosti.

 

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: