U današnjem svetu može biti teško znati koje su platforme vredne vašeg vremena. Budite u toku sa aplikacijama društvenih medija i uključite ih u svoju marketinšku strategiju.
Najbolje prakse za optimizaciju pretraživača se uvek menjaju, te marketinški stručnjaci moraju često da menjaju strategiju u skladu sa ažuriranjem algoritama koje Google sprovodi
Profesor dr Predrag Vujović osnovao je, davne 1992. godine, P.R.A., kažu svi pra-početak PR-a u Srbiji i regionu. U timu P.R.A. su bili: dr Tijana Mandić, dr Sergije Lukač, dr Srbobran Branković i Milorad Jović.
Marketing, najšire gledano, predstavlja ni malo jednostavan proces čiji je cilj da određenim marketinškim tehnikama proizvod ili usluga budu usmereni od proizvođača prema potrošaču. U slučaju marketinških agencija, najčešća komunikacija dešava se sa klijentima, a koriste se svi raspoloživi resursi digitalnog marketinga.