Ovo su rešenja koja NUCLEO program nudi vašem poslovanju!

Kako je NUCLEO program raznovrstan i postoji sa ciljem da lakše optimizujete svoje poslovanje, bilo je neizbežno da u toj ponudi bude CRM - program za upravljanje fakturama, konkretna rešenja za zakazivanje, upravljanje rezervacijama, sistem za upravljanje kadrovskim evidencijama, sistem za upravljanje prodajom i marketingom. Sva ova, i ostala, rešenja prikazana su kroz razvoj softerskih i mobilnih aplikacija i pokazaćemo njihov značaj.

Kako je NUCLEO program raznovrstan i postoji sa ciljem da lakše optimizujete svoje poslovanje, bilo je neizbežno da u toj ponudi bude CRM – program za upravljanje fakturama, konkretna rešenja za zakazivanje, upravljanje rezervacijama, sistem za upravljanje kadrovskim evidencijama, sistem za upravljanje prodajom i marketingom. Sva ova, i ostala, rešenja prikazana su kroz razvoj softerskih i mobilnih aplikacija i pokazaćemo njihov značaj.

Zašto je važno imati CRM alate?

Koliko je odnos sa kupcima važan u poslovnom svetu pokazala nam je pandemija virusa COVID 19, kada su određene niše poslovanja pretrpele ogromne gubitke, a ostale morale da se prilagode ili su nestale. Pored onlajn trgovine kao načina i inovativnosti poslovanja, upravo taj CRM pokazao je svu svoju važnost i snagu u tom biznis sistemu – bitno je kako se klijent oseća, da li smo ispunili njegova očekivanja i potrebe; šta možemo bolje, koliko brže i originalnije.

Dakle, CRM je skup alata pomoću kojih će menadžment firme kreirati strategiju za kvalitetniji odnos sa klijentom. Osnova CRM modela su informacije, koje se stalno ažuriraju. Vama se ne nude samo osnovni podaci o klijentu. CRM sistem u praksi sadrži najčešće:

– sve ponude i zahteve koje su ikad upućene ka klijentu,
– definisane zamerke i primedbe od strane klijenta,
– zabeležene sve želje klijenta u slučaju dalje saradnje,
– celokupna korespodencija kompanije i klijenta,
– evidentirane sve promocije i kampanje koje je komapnija uradila u svrhu promocije klijenta.

Čini se nemogućim da imate sve to? Ne brinite, jer kako NUCLEO program postoji – ni ovaj segment poslovanja nije neostvariv.

Imajte još jednu stvar na umu: kada imate gore pomenute infomacije na jednom mestu, CRM sistem vam definiše profil klijenta sa kojim poslujete, što vašim zaposlenima nudi nekoliko koraka prednosti u odnosu na konkurenciju koja ne primenjuje CRM model. Na taj način nećete imati samo nove klijente i odnos koji negujete, već ćete uvećati stopu konverzije prodaje i zadržaćete kupca.

Nudi li CRM sistem još neke pogodnosti?

I te kako! Ali mi ćemo spomenuti samo neke, jer svaki lični kontakt, upit i pojašnjenje cele priče prikazuje tačniju sliku onoga čime će vaše poslovanje biti obuhvaćeno.

Kroz jednostavno CRM rešenje za upravljanje prodajom i marketingom, prodavac može da prikuplja sve informacije o klijentima i pravi ciljnu grupu. Kada definišete svoju ciljnu grupu i prodate svoj proizvod, izuzetno je važno da ne prekinete komunikaciju sa klijentom. Zato je bitno povezati sve tačke između marketinških aktivnosti, kako biste stvorili jedinstveno i postojano iskustvo klijenta sa vašim brendom.

I tu je CRM najjača karika.

Sistem za upravljanje kadrovskim evidencijama

NUCLEO je razvio jedinstveno rešenje za integrisano upravljanje kadrovima koja nudi mnogo mogućnosti, kako vam nesređena dokumentacija ne bi pravila zbrku na radnom mestu.

CRM rešenje vodi vas kroz dosije zaposlenog i pomaže da ga uskladite sa zakonskim regulativama. Sa lakoćom možete kreirati dokumenta direktno u sistemu izbegavajući ručni unos, jer se podaci automatski povlače i generišu. Dosijeu prstupate pretragom po bilo kom ličnom podatku zaposlenog. Sistem vas, takođe, može obavestiti o isteku nekog ugovora.

Kada je u pitanju planiranje rada i odsustva zaposlenih, CRM rešenje automatizuje rutinske aktivnosti odeljenja za ljudske resurse i pokriva ceo ciklus planiranja, izveštavanja i pravljenja rasporeda u radnoj organizaciji, a evaluacijom zaposlenih kroz proces možete pratiti napredak radnika.

Rešenja za zakazivanje i upravljanje rezervacijama

Da li vam se desilo da kasnite na sastanak ili ste privatno propustili neki termin koji je bio bitan? To se događa, naravno, ali možete smanjiti šanse da se ista stvar ponovi naredni put. Kako? Postoji CRM rešenje koje obezbeđuje automatsko pravljenje rasporeda i pregledan uvid u slobodne termine, a imate mogućnost unošenja i privatnih obaveza u kalendar.

Za sva ostala rešenja koja nudi CRM sistem u okviru NUCLEO programa rado vam stojimo na raspolaganju. Briga o vašem poslovanju je i naša briga!

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: