Srbija i digitalno oglašavanje

Iako je televizija i dalje najdominantniji oblik oglašavanja kada se govori o ukupnom advertajzing budžetu, u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji-kaže Marko Mudrinić sa portala Netokracija.

Iako je televizija i dalje najdominantniji oblik oglašavanja kada se govori o ukupnom advertajzing budžetu, u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji-kaže Marko Mudrinić sa portala Netokracija.

Marko takođe navodi i to da kompletno digitalno oglašavanje uzima maha, budžeti se ne povećavaju, ali novac koji je pre bio lociran za televiziju, radio i slične formate, sada se locira upravo za digitalne formate. Rezultati i merljivost koji se dobijaju tim putem daleko su merljiviji i efiikasniji nego stare metode.

Mudrinić kaže da najveći trend rasta beleži mobilno oglašavanje, od društvenih mreža preko gugl oglašavanja, gde korisnici koji koriste te uređaje dobijaju servirane reklame.

“To su iste reklame koje biste servirali i na lap top računarima i drugim uređajima, međutim kod nas je zabeležena mnogo velika upotreba mobilnih uređaja. Nema osobe koja ne koristi neki pametan uređaj, pa su oglašivači prepoznalli da upravo na tim uređajima treba da plasiraju svoju reklamu”-navodi Mudrinić

U Srbiji se trenutno troši najmanje sredstava za digitalno oglašavanje, po glavi stanovnika, što nam govori da smo još uvek u razijanju ove oblasti. Budžet za ovu vrstu oglašavanja će se povećavati kako bude rasla tehnološka pismenost društva.

Ukoliko se dosadašnji trend zadrži, u narednoj godini možemo očekivati povećanje ulaganja u tržište digitalnog oglašavanja u iznosu od preko 10 miliona evra.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: