Samoilović: U svetu muškaraca, žene imaju čvršći stav

Olgica Samoilović, vlasnica lozničkog preduzeća ''Hedera vita'' smatra da je poslovni svet i dalje zapravo "svet muškaraca". Ipak, ona se itekako snašlla u njemu.

Olgica Samoilović, vlasnica lozničkog preduzeća ”Hedera vita” smatra da je poslovni svet i dalje zapravo “svet muškaraca”. Kako kaže, iako je sve više žena, većinu ipak i dalje čine muškarci. Ono što žene razlikuje jeste to što su sve one koje koje ova preduzetnica poznaje u vrhu posla kojim se bave.

“Tu nema osrednjosti, sve su izuzetno sposobne i vredne i uvek daju maksimum. Kod muškaraca, bez ljutnje, nije tako. To zašto su u poslu, uprkos svemu, i dalje muškarci dosta brojniji posledica je činjenice da je žena, po prirodi, pvenstveno majka i ona treba da uskladi sve svoje obaveze, od kućnih i porodičnih do poslovnih. Zbog toga nas nema mnogo, ali nas je, ipak, sve više”, kaže Samoilovićeva.

U poslu kao i kod kuće – kako žena kaže

”Hedera vita” se bavi kozmetikom. Kako smatra Olgica Samoilović, muškarci nisu predodređeni za tu oblast, iako imaju dosta osećaja. Zato ona voli da sarađuje sa ženama, jer se sa većinom njih nađe se ”na istoj talasnoj dužini”. Počela je sa 26 godina, a kao mladu ženu mnogi je nisu shvatili ozbiljno.

“Nije bilo lako. Žena, pa uz to i mlada, za te ljude je značilo da će lako dobiti bolje uslove za posao, lako spustiti cenu proizvoda. Smatrali su da je nemoguće da tako mlada žena bez poslovnog iskustva ima čvrst stav i bilo mi je dosta teško dok ga nisam izgradila i došla do toga da oni steknu svest kakva sam i kako treba da se postave prema meni. Te poteškoće sam prevazišla i sada je potpuno drugačije. Sada znaju da od žena u poslu ne mogu da očekuju nikakve povlastice i da će im na poslu biti baš kao i kod kuće – kako žena kaže”, odlučna je Olgica.

Žene imaju čvršći stav

Dodaje da žene u poslu od muškaraca razlikuje i to što imaju čvršći stav, odlučnije su i često imaju mnogo više hrabrosti. Firme koje vode žene pre se osmele da urade neke stvari, jer su muškarci realniji i oprezniji. I sama Olgica kaže da je spremnija ponekad da rizikuje nego njene kolege iz konkurentskih firmi, ali ona se drži stare maksime da dobija onaj koji reskira.

 

Njen dan je pun obaveza, poslovnih i kućnih, jer ima dvoje dece. U ”Hedera viti”, razvijaju se novi proizvodi, osmišljava strategija razvoja, otvaraju nova tržišta i nove radnje. U aprilu će prvi put nastupiti na Sajmu kozmetike u Beogradu, gde će predstaviti prvu profesionalnu liniju za kozmetičke salone za uklanjanje celulita i masnih naslaga. Od ove godine odlučeno je da će se više oslanjati na sirovine koje dolaze sa Balkana, a manje će se koristiti one iz nekih drugih krajeva poput ulja jojojbe, kokosa, ši butera. 

Izvor: Lozničke novosti

Foto: Pixabay / StockSnap

Prijava na newsletter

Pročitajte još: