Kupac je uvek u pravu – dobar odnos sa online kupcima

NULL

Zbog ogromne konkurencije i ekonomske situacije, od velike bitnosti je dobar odnos sa kupcima. Danas se odnos sa online kupcima može lako izmeriti na osnovu povratničke kupovine. Ukoliko se prodavac adekvatno obraća kupcu, nudi personalizovane ponude, sam korisnik će se osećati bitnim. A kada to oseti, on će želeti dalje saradnje, učestvovaće u anketama, deliće svoja zapažanja i interesovanja, dopustiće komunikaciju putem SMS-a, e-mail-a ili neke APP. I što je veoma važno može ostaviti pozitivnu recenziju, zvezdice na app storovima, ili da podeli neki sadržaj na ličnim društvenim mrežama i na taj način preporuči brend ljudima iz svoje okoline.

Mana online korisnika je što se mogu izgubiti jednim klikom. I zbog toga je kupac uvek u pravu jer online usluga mora slušati želje i potrebe kupaca. Korisnici su svesni da se kompanije koje nude online usluge bore za njihovu pažnju i da je online konkurencija velika te je trud isključivo na strani kompanija.

Komunikacija gradi odnos, treba pre svega da bude odobrena od strane korisnika, sa konstantnim radom na unapređenju personalizacije, a zatim izbalansirana u smislu frekventnosti i ključno – relevantna.

Ono što će korisnika trajno vezati jeste mogućnost da sam bira, da oseti adekvatnu brigu, da ima mogućnost da konvertuje benefit.

Zašto je važno imati dobar odnos sa klijentima? Važno je jer dobar odnos sa klijentima stvara dobru reklamu kompaniji. Što više zadovoljnih i stalnih online kupaca ima reklama će biti jača. Najbolja reklama nije plaćena reklama već preopruka.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: