5 načina da koristite alate za društveno slušanje da biste podigli svest o brendu

Na mnogo načina, PR strateg je kao roditelj, koga zanima odgovor na sledeća pitanja – gde je moja publika, sa kim se nalazi, šta govori, da li me se tiču ti razgovori i na koji način, zašto se ti razgovori vode? Roditelji moraju da se oslone na detektivske veštine da bi dobili odgovor na ta pitanja, ali PR stratezi, srećom, imaju alate za društveno slušanje kao što su hotsjut, HubSpot i mnoge druge koji bi mogli da im pomognu da dobiju prave odgovore.

Na mnogo načina, PR strateg je kao roditelj, koga zanima odgovor na sledeća pitanja – gde je moja publika, sa kim se nalazi, šta govori, da li me se tiču ti razgovori i na koji način, zašto se ti razgovori vode? Roditelji moraju da se oslone na detektivske veštine da bi dobili odgovor na ta pitanja, ali PR stratezi, srećom, imaju alate za društveno slušanje kao što su hotsjut, HubSpot i mnoge druge koji bi mogli da im pomognu da dobiju prave odgovore.

Postoji nekoliko načina na koje ih možete iskoristiti da uvećate imidž svog brenda.

Stvorite bolje iskustvo za svoju publiku.

Ne može se poreći da kupci vole personalizovana iskustva – u stvari, preko 62 procenta vaših potencijalnih klijenata očekuje da kreirate personalizovano iskustvo. I nije ni čudo zašto su usluge praćenja potencijalnih kupaca i automatizacije poput LeadsBridge-a videle tako pozitivne kritike marketinških stručnjaka. Zato što su kritični deo slagalice za razumevanje podataka o klijentima i pomaganje preduzećima da ciljaju svoju publiku u skladu sa tim.

Dakle, zar se ne biste složili da bi, ako bi prodajni timovi mogli da personalizuju svoje prezentacije, dobili bolji odgovor? Šta je sa timovima za uspeh kupaca – zar ne bi bilo bolje kada bi mogli da predvide upite kupaca i u skladu sa tim predstave rešenja?

Na primer, ako je razgovor o keto dijetama, zar ne bi bilo bolje da znate da je vaša ciljna publika zainteresovana za keto dijetu u odnosu na paleo dijetu pre nego što napravite kopije oglasa da ih ciljate?

Isto važi i za bilo koji drugi posao – uzmite, na primer, posao upravljanja digitalnim kućnim ljubimcima. Zar i oni ne bi imali koristi od saznanja o čemu kupci govore u industriji nege kućnih ljubimaca kako bi mogli da poboljšaju svoje usluge?

U mogućnosti ste da ispunite filozofiju prodaje rešenja kada koristite alate za društveno slušanje.

Zašto? Pošto razumete šta vaše klijente tera da kupuju, šta ih brine u vezi sa vašim proizvodom, šta se nadaju da ćete bolje uraditi i druga takva pitanja — uvek se isplati biti u toku sa tračevima o vašem proizvodu /usluge.

Neka vaši timovi za prodaju, marketing i uspeh klijenata koriste alatke vidžeta pojmova kako bi pratili važne trendove i kreirali odgovore na kampanju u skladu sa tim. Na primer, možete da budete u toku sa trendovima pomoću vidžeta Google trendovi, da pratite sve na vidžetu za belu tablu, a zatim da koristite Pomodoro vidžet da biste izbegli propuštanje ključnih rokova.

Poboljšajte svoj imidž pred ciljanom publikom.

Ako želite da podignete prodaju, morate da poboljšate proizvod i da poboljšate imidž svog proizvoda, a tu će vam ovi alati znatno pomoći, jer će pomoći sa zadovoljstvom korisnika i sa PR krizama koje se mogu desiti.

Kada je u pitanju prodaja, vrednost vaše kompanije je vaša najveća dobra volja. kako povećati vrednost svog proizvoda? Postoje dva načina da se to postigne:

* Poboljšanje proizvoda
* Poboljšanje imidža vašeg proizvoda

Društvena prodaja može pomoći brendovima da poboljšaju svoje proizvode, ali evo nekoliko načina na koje će im pomoći da poboljšaju imidž svog brenda:

To će pomoći da se poboljša zadovoljstvo kupaca

Znamo da su u današnje vreme društveni mediji moćno sredstvo—to je mesto gde većina kupaca odlazi da istražuje vaše brendove. Dakle, preduzeća mogu da iskoriste alate za društveno slušanje da bi razumela koji razgovori se vode o njihovom proizvodu. Angažovanje u aktivnom slušanju može pomoći u pružanju snažnijih, brzih i personalizovanih odgovora — što će sve pomoći da se poboljša zadovoljstvo kupaca.

Neko bi se mogao zapitati kako vam može pomoći zadovoljan kupac? Pa, kao prvo, oni će reći drugim ljudima o tome. U kontekstu, srećniji kupci imaju 76 posto veće šanse da preporuče vaš brend. I oni će ga takođe eksplodirati. 36 odsto kupaca se slaže da će svoja iskustva sa korisničkim servisom podeliti na društvenim medijima.

Čak i starije studije, poput onih koje su sproveli Statista i Microsoft, potvrdiće činjenicu da kupci vole da hvale brendove na društvenim mrežama nakon pozitivnog iskustva. Zato iskoristite ovo u svoju korist. Pronađite besplatne šablone na mreži da biste kreirali postere sa izjavama klijenata koje ste dobili. Verujte nam, više od 71 odsto kupaca će biti pod uticajem.

To će vam pomoći da se snađete u PR krizi

Češće nego ne, razgovori koji se ne odvijaju ispred vašeg lica odvijaće se iza vaših leđa. Iako se uvek preporučuje da se zaštitite od loših aktera kroz DDoS zaštitu i druge bezbednosne mere, ponekad, loš akter za vaše poslovanje možete biti vi.

Razumevanje kako vaši klijenti kucaju u posebno ranjivom trenutku ili sa ranjivom temom omogućiće vam da bolje rešite ta pitanja kako biste se u skladu s tim pripremili za krizu.

Unajmite bolje talente.

Društveni mediji nisu novi alat za pronalaženje talenata – u stvari, više od 67 procenata preduzeća ih koristi za pronalaženje talenata za svoju organizaciju. Ono u čemu će vam pomoći društvene alatke za slušanje je pronalaženje pravog talenta. Možete prikupiti relevantne podatke iz svog softvera da biste razumeli da li ljudi koje tražite odgovaraju.

Kako pronaći pravi talenat, pitate se? Potražite ključne reči koje biste inače mogli da objavite u opisu posla, kao što su volonter, rad od kuće ili naziv vaše delatnosti.

Takođe možete saznati šta dolazeći talenti traže kada pronalaze nove mogućnosti za posao (kada dobijete te podatke, možda ćete se radovati što ćete malo promeniti kulturu svoje kompanije kako bi odgovarala potrebama vaših zaposlenih).

Na primer, možda žele 4-dnevnu radnu nedelju, neograničen PTO, konkurentnu platu, duže porodiljsko odsustvo itd.

Obratite pažnju i na konkurente.

Alati za društveno slušanje mogu da vam pomognu da pratite razgovore koji su vezani za vas, ali i za vaše konkurente, što kasnije možete iskoristiti na razne načine. Dakle, ako budete u toku sa tim razgovorima, lako možete pronaći rizične kupce svojih konkurenata i odmah ih ciljati. Alternativno, možete ciljati i one potencijalne klijente koji su usred odluke za koji proizvod/uslugu u vašoj industriji da se odluče i traže preporuke.

Ovi alati mogu pomoći u pronalaženju kupaca koji su već ambasadori vaših proizvoda – kada dobijete te podatke, možete kreirati relevantne ponude za njih. Na primer, pretpostavimo da vidite kupce koji hvale vaš proizvod na društvenim mrežama. U tom slučaju, možete im pokloniti poslastice ili kreirati mikro-zajednice (npr. Glossier ima Slack grupu svojih najboljih kupaca).

Na taj način će vaši kupci postati šampioni vašeg proizvoda, a takve mikro-zajednice će vam takođe omogućiti da dobijete iskrene povratne informacije od ljudi koji najviše vole vaš brend.

Još jedna važna karakteristika alata za društveno slušanje je da oni takođe analiziraju vaše konkurente i omogućavaju vam da ispravno odredite koje korake da preduzmete da biste povećali svest o vašem brendu u odnosu na konkurenciju. Takođe vam mogu pomoći da kreirate konkurentne bojne karte, jer ove kartice takođe služe da pokažu kako se vaš proizvod slaže u odnosu na konkurente i zašto je to najbolja opcija.

Udružite se sa pravim ljudima.

Ne možemo da razgovaramo o društvenim medijima bez pominjanja uticajnih ljudi. Kako se to dešava, influenserski marketing je moćna strategija za konverziju kupaca. Međutim, sa kojim influenserom sarađivati je pitanje trenutka. Ne brinite, jer će vam alati za društveno slušanje pomoći da pronađete uticajne ljude koji vole vaš proizvod ili su ga često pominjali. Kada dobijete pristup tim informacijama, možete kreirati uži spisak uticajnih osoba sa kojima želite da sarađujete. Alternativno, takođe možete učiniti svoje postojeće klijente ambasadorima vašeg brenda – već smo razgovarali o tome kako bi vam postojeći klijenti (ako su naišli na pozitivno iskustvo) preneli glas na društvenim kanalima.

Ipak, možete otići korak dalje i kreirati veze za preporuke za njih. A ako je vaš odnos sa njima solidan, možete tražiti i izjave kupaca ili sadržaj koji generiše korisnik (UGC).

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: