Vivo telefoni – šampioni kineskog tržišta, četvrti u svetu

Brend pametnih telefona „Vivo“ na srpsko tržište ulazi 2021. godine. Za samo deset godina, koliko je prošlo od lansiranja prvog pametnog „Vivo“ telefona, uspeli su da stignu do šampiona kineskog tržišta, kao i da se tokom trećeg kvartala, ove godine, rangiraju na četvrtom mestu u svetu, po broju prodatih pametnih telefona, sa udelom od 10 odsto na tržištu, kako je objavila kompanija „Canalis“. 

Brend pametnih telefona „Vivo“ na srpsko tržište ulazi 2021. godine. Za samo deset godina, koliko je prošlo od lansiranja prvog pametnog „Vivo“ telefona, uspeli su da stignu do šampiona kineskog tržišta, kao i da se tokom trećeg kvartala, ove godine, rangiraju na četvrtom mestu u svetu, po broju prodatih pametnih telefona, sa udelom od 10 odsto na tržištu, kako je objavila kompanija „Canalis“. Prema analizi vodeće globalne agencije za analizu tržišnih podataka, Međunarodne korporacije za podatke, u drugom kvartalu godine koja je iza nas, „Vivo“ je postao izbor broj jedan u Kini, održavajući snažan rast, sa isporukom od 18,6 miliona pametnih telefona, zauzimajući tako oko 23,5 odsto kineskog tržišta.

„Kineski brend „Vivo“ u Srbiju je stigao polovinom 2021. a do sada smo razgranali prodajnu mrežu u više od 50 zemalja i regiona i uživamo poverenje 400 miliona korisnika širom sveta. Ono što je fokus nas iz kompanije „Vivo“ jesu inovacije, od kojih bih izdvojila prvi skener otiska prsta ispod ekrana, kao i produkciju prvog pametnog telefona bez okvira“, rekla je Ivana Ilijin, iz marketing sektora Viva u Srbiji.

Iz te kompanije poručuju, da se u svom poslovanju vode „benfen“ principom, što je kineski pojam koji predstavlja metodu da se prave stvari rade na pravi način, kao i da takvu politiku primenjuju na sve sfere poslovanja, od razvoja proizvoda, do marketinga i prodaje. Kako navode, „benfen“ predstavlja idealan opis misije kompanije da gradi tehnologiju za opšte dobro.

Ove jeseni predstavili su nov, samostalno razvijeni čip za fotografiju V1.

„V1 je potpuno prilagođen čip sa integrisanim kolom namenjen za slikanje i video aplikacije sa vrhunskim vizuelnim kvalitetom i predstavlja ključnu prekretnicu, kao prvi korak u nezavisnom istraživanju, razvoju i dizajniranju čipova u kompaniji „Vivo“. U skladu sa dizajnom samostalno razvijenog čipa za fotografiju, V1 može bolje da odgovori na potrebe korisnika optimizacijom scenarija aplikacija za pametne telefone, poput izgleda pretraživača i video snimanja“, rekao je Hu Baishan, izvršni potpredsednik i izvršni direktor na konferenciji za medije, održanoj u Šenženu, u Kini.

Na razvoju čipa za fotografiju V1 radi više od 300 zaposlenih stručnjaka u sektoru za istraživanje i razvoj u laboratoriji za snimanje već dve godine.

„Osim što poboljšava vizuelnu estetiku i efekte slikanja, čip za fotografiju V1 takođe ima za cilj da korisnicima donese izuzetna iskustva stvaranjem pozitivnih osećaja kroz vizuelni prikaz. „Vivo“ je čvrsto posvećen dugoročnom ulaganju u četiri strateška pravca za stvaranje vodeće tehnologije i inovacija u industriji, koje će nesumnjivo zadovoljiti i najzahtevnije korisnike vrhunskih pametnih telefona“, dodao je Hu.

Svim korisnicima u Evropi, „Vivo“ već od januara 2022. priprema inovaciju u vidu ažuriranja svih modela njihovih telefona na najnoviju verziju operativnog sistema Android 12, koja će se odvijati u tri faze, do aprila naredne godine. Time će postati jedna od prvih kompanija koja je svojim korisnicima omogućila prelazak na najnoviju Android platformu.

„Cilj kompanije u narednih 10 do 20 godina je da napravi izuzetne proizvode koji se zasnivaju na vrednosti koju pokreće dizajn, gradeći most između ljudi i digitalnog sveta, pružajući korisnicima kontinuirano unapređeno mobilno i digitalno iskustvo“, dodala je Ivana Ilijin i napomenula da će nastaviti da sprovode snažne razvojne strategije sa vizijom da postanu zdravija i dugotrajna korporacija svetske klase.

Prijava na newsletter

Pročitajte još: