Većina građana se žali na povećane cene i neisplaćene zarade

NULL

Na novootvoreni broj telefona za prijavljivanje nezakonitosti tokom pandemije koronavirusa građani se najviše žale na povećane cene namirnica, maski i rukavica. Ono na šta se građani žale su i pretnje otkazom, neisplaćene zarade i rad pojedinih kafića, restorana, pa čak i jednog tržnog centra u provinciji.

Operateri su prvog radnog dana, kako kažu u Kontakt centru, imali između 160 i 170 prijava. Funkcija ovog centra je da građani i privrednici mogu da prijave probleme u vreme koronavirusa za sve nepravilnosti koje uoče, a vezano za rad na crno, sivu ekonomiju i rad privrednih društava ili preduzetnika. Kontakt-centar vezan je isključivo za probleme koji su u nadležnosti republičkih inspekcija.

Žale se na podizanje cena osnovnih životnih namirnica, zaštitnih sredstava, bilo je problema vezano za rad pojedinih kafića, restorana, tržnih centara, najave nekih otpuštanja radnika ili neisplaćivanje plata – kažu u Kontakt centru.

Operateri kontakt-centra primaju pozive svakog radnog dana od 9 do 16 časova na broj 011/6350-322, a posle 16 časova i vikendom građani i privrednici mogu svoje prijave da ostavljaju popunjavanjem formulara na sajtu www.inspektor.gov.rs.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: