Ulaganje u mikro-influensere je efikasnije od angažovanja poznatih ličnosti

Ako ste marketinški lider i pitate se gde da uložite svoj budžet, vreme i resurse 2023. godine, imperativ je da razmislite o marketingu uticaja.

Ako ste marketinški lider i pitate se gde da uložite svoj budžet, vreme i resurse 2023. godine, imperativ je da razmislite o marketingu uticaja.

Influenser marketing se pokazao kao jedna od najefikasnijih strategija za trgovce na društvenim medijima. Međutim, tokom prošle godine videli smo veliki pomak među socijalnim profesionalcima ka mikro-influenserima.

U stvari, 80% influenserskog marketinga radi sa manjim kreatorima i influenserima sa manje od 100.000 pratilaca, a samo 16% radi sa poznatim ličnostima koje imaju preko milion pratilaca.

Mikro-influenseri su jeftiniji, tako da je lakše raditi sa njima dugoročno. Podjednako važno, mikro-influenseri imaju usko povezane, lojalne zajednice i mogu se smatrati pouzdanijima u poređenju sa poznatim ličnostima. Pored toga, 37% marketinških stručnjaka na društvenim medijima kaže da mikro-influenseri vide veći angažman u njihovom sadržaju.

Prodavci društvenih medija u 2023. godini stavljaju velike opklade na marketing uticajnih ljudi. U stvari, ogromnih 81% predviđa da će većina kompanija imati kreatora ili uticajno lice kao lice svog brenda 2023. godine.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: