Pažnja generacije Z je raspoređena na više različitih platformi

Pre jedne decenije, kada su milenijalci bili mladi, 57 procenata od 18 do 29 godina imalo je naloge na više od jedne mreže društvenih medija. Danas je 96% milenijalaca na više od jedne platforme. Većina današnje omladine od 18 do 29 godina koristi pet ili više platformi. Nasuprot tome, većina današnjih ljudi od 30 do 49ngodina je na četiri ili manje platformi.

Pre jedne decenije, kada su milenijalci bili mladi, 57 procenata od 18 do 29 godina imalo je naloge na više od jedne mreže društvenih medija. Danas je 96% milenijalaca na više od jedne platforme. Većina današnje omladine od 18 do 29 godina koristi pet ili više platformi. Nasuprot tome, većina današnjih ljudi od 30 do 49ngodina je na četiri ili manje platformi.

Facebook je bio i još uvek je najbolja društvena mreža za milenijale, ali je platforma trećeg nivoa za generaciju Z, koja ima približno toliko učešća kao Snapchat i TikTok, ali ni blizu njihovog učešća na YouTube-u.

Ne samo da su obrasci društvenih medija generacije Z različiti, već i različito stupaju u interakciju sa brendovima na društvenim mrežama. Korisnici generacije Z na mejnstrim društvenim platformama verovatno će pratiti brendove kao i milenijumski korisnici. Ali manje je verovatno da će korisnici generacije Z od korisnika milenijala reći da vole da vide brendirani sadržaj na tim platformama.

To nije iznenađenje kada je u pitanju Facebook, koji mladi ljudi smatraju „nekulom“. Ali to važi i za korisnike generacije Z na Instagramu i YouTube-u. U stvari, to je samo na novijim platformama kao što je TikTok, što primorava brendove da tečno govore o funkcionalnosti specifičnoj za platformu, gde generacijaen Z nadmašuje milenijale u praćenju brendova i dopadanju gledanju brendiranih sadržaja.

Šta ovo znači za digitalne trgovce: Povezivanje sa mladim odraslim generacijom Z na mreži zahteva strategiju na više platformi koja uključuje ne samo funkcionalnost specifičnu za platformu, već i ton i teme specifične za platformu.

 

Prijava na newsletter

Pročitajte još: