U Čikagu je započeo veliki Međunarodni sajam robnih marki PLMA, gde su svoje proizvode predstavile kompanije iz celog sveta. Ovogodišnji sajam, pod sloganom "THE STORE BRANDS PHENOMENON", organizovan je u saradnji s Privrednom komorom Srbije i Razvojnom agencijom Srbije, a naši proizvođači postavili su Srbiju na kartu kao zemlju sa visokim kvalitetom i raznovrsnošću proizvoda.
Srbiju na sajmu predstavlja 19 kompanija, uključujući „Sirogojno Company“, „Stanić“, „Packom International“, „PIK Bečej“, „Master Fruits“, „ITN Group“, „Budimka“, „Yumis“, „Rubin“, i druge. Od smrznutog voća i povrća, džemova, voćnih namaza i sokova, do proizvoda kućne hemije i farbi za kosu, srpski proizvodi privukli su pažnju posetilaca i kupaca.
Zorana Delić iz Privredne komore Srbije ističe: „Čikago PLMA predstavlja najveći događaj za brendove prodavnica u Severnoj Americi i odlična je prilika da se naše firme na jednom mestu povežu sa vodećim kupcima na tržištu Amerike.“
Srpski izlagači očekuju intenzivne sastanke sa distributerima, trgovcima na malo i veliko, prodavcima specijalizovane robe, predstavnicima onlajn trgovine i drugim stručnjacima iz Severne Amerike i širom sveta.
Posetiocima sajma predstavljena je široka ponuda srpskih prehrambenih proizvoda, a mnogi su istakli kvalitet i raznovrsnost ponude.
Udruženje privatnih proizvođača robnih marki (PLMA) igra ključnu ulogu u promovisanju brendova prodavnica, a njihovi sajmovi u Čikagu i Amsterdamu predstavljaju platformu za ponudu i potražnju u ovoj industriji.
Srpske kompanije na PLMA sajmu ne samo što izlažu svoje proizvode, već i grade mostove sa međunarodnim kupcima i stvaraju partnerstva koja će povesti srpsku privredu ka novim uspesima na svetskom tržištu.