KMV i PepsiCo preuzimaju Knjaz Miloš od Mid Europa Partners

Kompanija "Knjaz Miloš", koja je u vlasništvu vodećeg privatnog investicionog fonda u centralnoj i istočnoj Evropi "Mid Evropa Partners", biće prodata američkoj kompaniji "PepsiCo" i češkoj "Karlovarske mineralne vode" (KMV), koja je najveći distributer bezalkoholnih pića u Centralnoj Evropi.

Kompanija “Knjaz Miloš”, koja je u vlasništvu vodećeg privatnog investicionog fonda u centralnoj i istočnoj Evropi “Mid Evropa Partners”, biće prodata američkoj kompaniji “PepsiCo” i češkoj “Karlovarske mineralne vode” (KMV), koja je najveći distributer bezalkoholnih pića u Centralnoj Evropi.
Celokupna transakcija bi, zbog uobičajenih odobrenja nadležnih organa iz oblasti konkurencije, trebalo da bude okončana u trećem kvartalu ove godine.

Izvršni partner u fondu “Mid Evropa Partners” Robert Knor je, povodom najnovijeg poteza, rekao da je “Knjaz Miloš” još jedan primer vizije i sposobnosti da se jedna srednjeevropska kompanija transformiše u kompaniju lidera u kategoriji brendova u okviru fonda “Mid Evropa”.

Kompanija “PepsiCo” potvrdila je da zajedno sa češkim preduzećem “Karlovarské Minerální Vody” (KMV), kupuje 100 odsto vlasništva u srpskoj kompaniji “Knjaz Miloš”, prenosi RTV.

“Karlovske Mineralni Vody”, najveći distributer bezalkoholnih pića u Centralnoj Evropi, i PepsiCo Inc., globalni proizvođač hrane i pića koji posluje u više od 200 zemalja i teritorija širom sveta, dogovorili su zajedničko ulaganje, odnosno kupovinu 100 odsto vlasništva u srpskoj kompaniji “Knjaz Miloš”, saopštila je kompanija “PepsiCo”.

“Ova transakcija obuhvata kupovinu proizvodnih kapaciteta kompanije ‘Knjaz Miloš’ u Srbiji, kao i dobro pozicionirane brendove kao što su ‘Knjaz Miloš’, ‘Aqua Viva’, Guarana, ReMix, Gusto, i druge”. piše u saopštenju.

Alesandro Paskvale, generalni direktor kompanije KMV, rekao je da ovaj novi partnerski poduhvat potvrđuje zajedničku viziju o izgradnji održivog, dugoročnog poslovanja u regionu.

“To će nam pružiti nove mogućnosti za rast i razvoj kompanije, kupaca i naših zaposlenih. Udruženim snagama portfolija KMV i “Knjaza Miloša”, obezbedićemo najvišu vrednost za kupce i potrošače”, rekao je Paskvale.

Generalni direktor “Knjaz Miloša” Miloš Stojisavljević je rekao da su ponosni na uspeh koji su postigli zajedno sa fondom “Mid Evropa” i kompanijom “Moji Brendovi” i izrazio zadovoljstvo što se kompanija pridružuje “vodećim brendovima KMV i PepsiCo”.

“Pepsiko” je svetski lider u proizvodnji hrane i pića, koji je u Srbiji 2008. godine kupio srpsku fabriku “Marbo”, proizvođača grickalica, a češka kompanija “Karlovarske mineralne vode” (KMV) je najveći proizvođač mineralne i izvorske vode u toj zemlji.

Investicioni fond “Mid Evropa” kupio je “Knjaz Miloš” 2015. godine zajedno sa kompanijama “Bambi” i “Imlek”, vodećim regionalnim igračima u svojim oblastima koji su tada nastavili poslovanje u okviru holding kompanije “Moji Brendovi”. Kompanija “Knjaz Miloš” je, takođe, vodeći proizvođač mineralne vode i lider u proizvodnji vode i bezalkoholnih pića u Srbiji i regionu.

Izvor: www.ekonomski.net

Prijava na newsletter

Pročitajte još: