Instagram dodaje novu opciju promocije reels-ova

Pošto nastavlja da se fokusira na snimke kratkog formata, Instagram će sada omogućiti brendovima da prošire doseg svojih klipova uz pomoć nove opcije boost, ugrađene u sam format snimka. Kako objašnjava ova platforma, „reels-ovi su naš format koji se najbrže razvija i važan deo Instagrama, jer sve ih više ljudi gleda da bi se zabavilo, produbilo svoja interesovanja ili otkrilo nove kompanije. Danas objavljujemo da preduzeća sada mogu da promovišu svoje reels-ove kako bi ih pretvorila u oglase i tako dobila priliku da dosegnu novu publiku i povećaju angažovanje“.

Pošto nastavlja da se fokusira na snimke kratkog formata, Instagram će sada omogućiti brendovima da prošire doseg svojih klipova uz pomoć nove opcije boost, ugrađene u sam format snimka. Kako objašnjava ova platforma, „reels-ovi su naš format koji se najbrže razvija i važan deo Instagrama, jer sve ih više ljudi gleda da bi se zabavilo, produbilo svoja interesovanja ili otkrilo nove kompanije. Danas objavljujemo da preduzeća sada mogu da promovišu svoje reels-ove kako bi ih pretvorila u oglase i tako dobila priliku da dosegnu novu publiku i povećaju angažovanje“.

U donjem delu snimka će se pojaviti nova boost opcija, koja će vas provesti kroz brz proces promocije. To bi mogao biti dobar način da veštački stvorite viralne trendove. Da biste se kvalifikovali za boost, klip mora da vam bude kraći od 60 sekundi i mora da bude u formatu 9:16, što znači da mora imati format celog ekrana.

To bi mogao biti dobar način da se zaista poveća angažman. Ali zaista, krajnji uspeh vaših kratkih video klipova će biti određen njihovim sadržajem i koliko dobro razumete šta vaše ciljano tržište želi da vidi od vašeg brenda. Dakle, iako bi to moglo biti dragoceno sredstvo za promociju klipova, savet je da budete oprezni pri promovisanju sadržaja. Loši reels-ovi verovatno neće pomoći u promociji vašeg poslovanja, iako ih bude videlo više ljudi.  

Prijava na newsletter

Pročitajte još: