Čist račun – elektronska cena

Kompanija Univerexport rešila je da obraduje svoje kupce i olakša im proces kupovine jednim sjajnim novitetom – elektronskim cenama! 

Kada jedna inovacija na tržištu pokrije dve tako bitne teme kao što su zaštita potrošača i zaštita prirode, onda je to vest zaista vredna pažnje.

Kompanija Univerexport rešila je da obraduje svoje kupce i olakša im proces kupovine jednim sjajnim novitetom – elektronskim cenama! Projekat koji je od 13. marta 2022. godine zaživeo u prestižnom Univerexport maloprodajnom objektu na adresi Trg Galerija 3a (Pupinova palata), u Novom Sadu, nije prvi ovakvog tipa, ali jeste deo strateškog plana kompanije da u većini svojih prodavnica uvede elektronske, odnosno digitalne cene uz pomoć kojih će proces kupovine biti lakši i brži, a ažuriranje i primena akcijskih cena funkcionisati jednostavno – na jedan klik.

Sa elektronskim cenama nema greške, jer se cene ne menjaju peške

O čemu se zapravo radi? U skladu sa savremenim svetskim trendovima, na policama Univerexport prodavnica u budućnosti cene neće biti štampane, već digitalne. Time se rad zaposlenih umnogome olakšava, celokupan proces postaje brži i efikasniji po potrošače, a ukupno zadovoljstvo obavljenom kupovinom znatno veće. Cene se, naime, ažuriraju automatski iz „centrale“, pa je korelacija između police i kase trenutna i apsolutna. Veća je i fleksibilnost u dizajnu etiketa, a reakcija na promene i potrebe tržišta gotovo momentalna.
Osim toga, potrošači u objektu imaju i posebnu dodatnu mogućnost. Jednim klikom, na savremenom ekranu mogu potražiti željeni artikal, cenu, samu poziciju, kao i proveriti njegovu dostupnost.Prvi utisci su sjajni, što je dodatni motiv da se ubrzano nastavi implementacija elektronskih cena i u drugim prodajnim objektima najvećeg domaćeg trgovinskog lanca – Univerexport.

Cene koje ne koštaju prirodu

Da priroda bude zdrava, elektronska cena je prava! Elektronske cene su značajan korak za naše tržište, ali i za prirodu. U skladu sa ekološkim tendencijama i „zero paper“ politikom, ovakav način obeležavanja cena proizvoda drastično smanjuje potrošnju papira i time doprinosi očuvanju prirode. Univerexport je i na ovaj način još jednom pokazao duboku posvećenost pozitivnim promenama, inovacijama na tržištu, kao i očuvanju životne sredine. Kompanija Univerexport trenutno broji 176. radnji na područjuVojvodine i Beograda, sa planom širenja na teritoriju čitave Srbije u skorašnjem periodu.

Prijava na newsletter

Pročitajte još: