Izašao je novi broj magazina Biznis Vesti

Izašao je novi broj magazina Biznis Vesti

Prva godina je iza nas. Sigurnim koracima idemo napred i radujemo se novim izazovima. Pred vama je četvrti broj magazina „Biznis Vesti“, prvo izdanje u 2022. godini - godini koju će po svemu sudeći ponovo obeležiti ekspanzija građevinarstva.

S obzirom na proteklu, trenutnu i buduću situaciju, odlučili smo da ovaj aprilski broj posvetimo građevinarstvu koje je poslednjih nekoliko godina doživelo pravi bum i nastavlja da bude motor razvoja Srbije. Ako se osvrnemo na prethodnu godinu, uvidećemo da je upravo građevinarstvo bilo jedna od ključnih komponenti privrednog rasta Srbije. Kod nas u zemlji došlo je do značajnog povećanja aktivnosti u ovom sektoru i kranovi „niču“ skoro na svakom ćošku bez obzira na vrtoglavi rast cena građevinskog materijala. To potvrđuje i podatak da je u januaru mesecu ove godine izdato čak 1702 građevinske dozvole.

Ovaj sveopšti rast cena uticao je i na rast cena nekretnina, koje su nastavile da opterećuju budžet građana Srbije. Ovakvi trendovi prognozirani su znatno pre krize u Ukrajini, ali je rat samo dodatno doprineo da troškovi porastu.

Prošlu, 2021. godinu, obeležile su i novine u obračunu PDV-a iz oblasti građevinarstva. Sa Brankom Kolović, šeficom računovodstva u agenciji „Vizija računovodstvo“, razgovarali smo o zakonskim promenama u građevini, kao i o njihovom uticaju na vlasnike građevinskih firmi.

Pripremajući ovaj broj, uvideli smo da je danas sve više žena u građevinarstvu i srećni smo zbog toga. U broju koji je pred vama čitaćete intervju sa potpredsednicom Vlade Republike Srbije i ministarkom rudarstva i energetike, prof. dr Zoranom Mihajlović, kao i Jelenom Andrić Grafakos – ženom koja se već sedam godina nalazi na čelu kompanije „ACO građevinski elementi d.o.o.“ i iz godine u godinu beleži uspeh.

NOVO izdanje magazina Biznis Vesti prelistajte klikom na LINK.

Za naš časopis govorio je i gospodin Nebojša Kuzmanović, direktor Arhiva Vojvodine i upoznao nas sa novom zakonskom problematikom vezanom za arhive i arhivsku građu. Koliko je logo važan za jedan brend, pa i za početak nekog poslovanja, objasnio nam je grafički dizajner Stefan Mundžić, istakavši da je brending ključan faktor za preduzeće. O tome šta možemo da očekujemo u narednih godinu dana u biznis sektoru razgovarali smo sa Milošem Turinskim, PR menadžerom „Infostud-a“.

Vođenje firme podrazumeva bavljenje svim resursima koje imate na raspolaganju a to znači da treba znati upravljati i finansijskim budžetom kao vrlo važnim faktorom. Koliko je finansijska pismenost važna za sve građane a naročito za one koji se odlučuju za sopstveni biznis i ulaze ili su već u preduzetništvu, otkrila nam je Svetlana Sarafijanović, finansijski i poreski konsultant u „Sigma Solution“. Verujemo da će vas i inspirativna priča Slađane Rajković Krnjaić iz firme „Bliss Honey“ podstaći da načinite sledeći korak i vaš porodični biznis pretvorite u brend.

Sigurni smo da ćete uživati i u priči Srđana Radina, modernog farmera iz Stapara, kao i intervjuu sa Zlatkom Živanićem, organizatorom „Wine Fest-a“ u Novom Sadu i čovekom sa bogatim iskustvom u vinskom sektoru i organizovanju vinskih dešavanja.

„Biznis Vesti“ nastavljaju u istom ritmu. Štampano izdanje dostavljamo četiri puta godišnje na 6000 adresa. Ako još niste, pozivamo vas da nas zapratite i na društvenim mrežama gde svakodnevno možete pratiti aktuelnosti iz biznis sektora u našoj zemlji.

Facebook Instagram Linkedin Twitter

Pretplatite se putem email-a redakcija@apaone.com i magazin je na vašoj adresi!